Článek
Moderátorka Ústí nad Labem je známá díky svým neotřelým módním modelům, značné vyzývavosti i provokativnímu chování. Její videa sledují tisíce lidí. Média s ní dělají rozhovory, naposledy se účastnila i show TIKI-TAKA na O2 TV Sport a zanechala v ní rozhodně velkou stopu. Opět totiž neváhala ani v celostátní televizi vystoupit s obrovským výstřihem a prezentovat se poměrně netradičním způsobem.
Stala se postupem času hvězdou, která má spoustu fanoušků, ale i velké množství haterů. Najdou se lidé, kteří možná jezdí na zápasy Ústí jen kvůli ní. Mohou se s ní totiž potkat třeba v místním fanshopu nebo přímo na stadionu. Sama fanoušky vybízí, aby si s ní přišli popovídat nebo se vyfotit. Její osud se ovšem mohl klidně vyvíjet jiným směrem.
Vicemiss jako moderátorka klubu nestačila
Poté, co v roce 2023 klub Ústí nad Labem koupila společnost VIAGEM v čele se zakladatelem Přemyslem Kubáněm, začala s ním rozjíždět vlastní projekt. Majitel směle prohlašoval, že se chce s klubem probojovat do 2. ligy. A nebudeme si nic nalhávat, prozatím je na velice dobré cestě. Momentálně jsou totiž fotbalisté Ústí na prvním místě tabulky 3. fotbalové ligy skupiny B.
Nastoupil nový trenér a zároveň se o pozici moderátorky přihlásila jistá Valerie Herianová. Jedná se o modelku, první vicemiss roku 2020 a posléze i účastnici Miss Globe. Začala se ve fotbalovém klubu Ústí nad Labem věnovat marketingu, natáčet zápasové reportáže a rozhovory s hráči, diváky nebo osobnostmi. Práce ji bavila, byla pro ni zajímavou zkušeností v oblasti komunikace.
Klub měl s pozicí jiné plány, které nakonec splnila nová moderátorka
V listopadu 2023 ovšem byla společně s trenérem Branislavem Sokolim, asistentem Petrem Čítkem, sportovním manažerem Vasilem Knorem i vedoucím mužstva Romanem Kliským vyhozena po sportovních neúspěších klubu. Klubový PR manažer Matěj Svojše k jejímu jménu tehdy dodal:
Chceme její pořad pozvednout ještě na vyšší úroveň, kterou požadujeme. Už začínal být okoukaný
O několik měsíců později si ovšem v rozhovoru pro Ústecký deník začala stěžovat na poměry v klubu. Vedení se k ní prý chovalo bez respektu. Už tehdy chtělo po modelce, aby vystupovala spořeji oděná. Prostě z ní chtělo vychovat budoucí „Táňu“.
Mám svou úroveň a pod tu bych určitě klesnout nechtěla. Bizár určitě není nic pro mě a fotit se polonahá na stránky a sociální sítě fotbalového klubu, který sledují nejen dospělí lidé, ale hlavně i děti, které za klub hrají, mi nepřijde vhodné. Ano, sama se někdy vyfotím na dovolené v plavkách, nebo jsem měla například jednou focení pro jednu z předních českých značek českého spodního prádla, ale tyto fotografie se používají za účelem prodeje zboží dané značky oblečení na eshopu a né k těmto bizarním účelům
Ostatně v tomto duchu se vyjádřil i předseda klubu Přemysl Kubáň, který si už tehdy představoval českou vicemiss trochu v jiné pozici.
Na náš vkus byla moc oblečená. Ale logicky… Má nějak vypadat, líbít se fanouškům. Nešla tam proto, že má tři vysoké školy. Má se oblékat jako ženská, ne jako když jde s pejskem. O tom byly debaty, i o něčem jiném. Usoudili jsme, že tudy cesta nevede,
Valerie Heriánová posléze přešla v roli moderátorky do Slovanu Velvary a nyní dělá moderátorku a PR klubu FK Neratovice – Byškovice. U oboru tedy zůstala, přestože má na podobné pozici podstatně menší pozornost než její nástupkyně. Je ovšem očividně více spokojená než v předchozím působišti. Každý má prostě jiný směr, kterým se chce vydat.
Marketingové spojení fotbal a krásné ženy prostě funguje
Posléze tedy přišla do Viagemu Ústí nad Labem Táňa Bystroňová a stala se z ní celebrita. Nebojí se odhalit, nabídnout zcela jinou tvář fotbalového marketingu. Šéfové klubu nyní určitě musejí být spokojení a na bývalou moderátorku už si zřejmě ani nevzpomenou. Jasně, musejí se srovnávat s určitou kritikou. Propagace klubu je prostě trošku bizar. Ale já na to říkám: „No a co?“
Naprosto nemám s podobnou propagací problém. Krásné ženy a fotbal za mě patří k sobě a po marketingové stránce se jedná o hodně nevyužitou záležitost. Co totiž mají muži radši (dobře vedle piva) než fotbal a ženy? Proč je tedy nespojit v jedno a udělat z toho pro fanoušky nový zážitek?
VIAGEM Ústí nad Labem navíc používá ženskou krásu pro charitu. Na svých stránkách propaguje nadaci Vykopej se, na kterou jdou i zisky z dobrovolného vstupného. Chystá se i charitativní kalendář plný krásných žen, který bude rovněž pomáhat. Očividně tedy majitelům nejde jen o nějaký zisk, ale neváhají ani přispět na dobrou věc.
Autor textu: Lukáš Loužecký
Zdroj: https://ustecky.denik.cz/fotbal-cfl-msfl/viagem-usti-nad-labem-moderatorka-miss-valerie-herainova-velvary-premysl-kuban.html