Hlavní obsah

Co jsem studovala?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: Zuzana Šimonová

Pohled na Prahu z Petřína

Úvodní článek krátce pojednává o mých studiích

Článek

Narodila jsem se v Praze, ale moje rodina se před mým nástupem do první třídy přestěhovala do Liberce. Zde jsem zahájila školní docházku v základní škole v ulici U školy.

Ve druhé třídě jsem místo odpoledního vyučování zpěvu docházela do jazykové školy, kde jsem se začala učit francouzsky.

Od září 1967 jsem začala navštěvovat základní školu s rozšířeným vyučováním francouzštiny v Praze v Ostrovní ulici. Zde jsem dokončila devátou třídu a pokračovala jsem ve studiu na gymnáziu v ulici Botičská v Praze. To jsem dokončila a maturitní zkoušku jsem složila v roce 1977.

Po následném nepřijetí na vysokou školu na obor biologie jsem rok pracovala v ZOO Praha, kde jsem se zároveň vyučila ve dvouletém oboru chovatel cizokrajných zvířat na zemědělském učilišti v Čakovicích.

V roce 1978 jsem byla na biologii přijata a studium na Přírodovědecké fakultě UK jsem dokončila v roce 1985.

Během svého zaměstnání v akademii věd v pozdějších letech jsem studovala postgraduálně nejprve v oboru fyziologie a potom v oboru neurovědy. Studium jsem dokončila v roce 2001 doktorátem (PhD) v oboru neurovědy na 1. lékařské fakultě UK.

V současné době studuji obor lesnictví na Lesnické a dřevařské fakultě Zemědělské univerzity v Praze.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám