Článek
Mediální svět je náročný a prosadit se je hodně těžké. Své o tom ví i dnešní influenceři, kteří potřebují na sociální sítě nalákat hodně sledujících, aby následně mohli těžit z prodejů různých značek a výrobků, které na svých profilech neustále propagují. To však doslova vytáčí jejich sledující, protože ty se nechtějí dívat na neustále propagace co nejdražších značek, které si stejně běžný člověk nemůže dovolit. Proto někteří z influencerů zvolili jinou taktiku a začali propagovat své vlastní výrobky. Tím ale narazili.
Pro slávu udělají vše
Instagram je snad jedna z největších výdělečných sociálních sítí, která mohla vzniknout. Mnoho slavných zde začalo propagovat výrobky různých společností, které se snaží svým sledujícím doslova vnutit. Proč? Protože z toho mají pěkně tučné provize. To hodně vadí jejich sledujícím, kteří je kolikrát přestanou sledovat. Hvězdy našeho mediálního rybníčku se následně diví, proč fanoušci ubývají. Jednoduše proto, že je to otravuje.
Proto například Simona Krainové nebo Taťána Kuchařová přešly na novou taktiku. Na sociálních sítích propagují své vlastní značky, především parfémy a vlasovou kosmetiku. Myslí si, že tím si své sledující získají zpět. Zároveň spoléhají na to, že si lidé tyto produkty zakoupí, protože tam uvidí jejich jméno. Tak to ale není. Lidé nechtějí podporovat jejich výdělky, protože peněz tito lidé mají opravdu hodně.
Nebojí se ničeho
Influenceři se nebojí opravdu ničeho a věří, že síla sociálních sítí je opravdu velká. „Musím říct, že Iconic parfém byl stvořen skutečně s velkou láskou. Staví na tom, že každá žena je ikonická a výjimečná, a tuto myšlenku si s sebou nese i on sám. Ucítíte v něm šeřík, bergamot, zelený čaj, meruňkový květ, pižmo a další luxusní ingredience. Flakon je nádherně minimalistický a bude vypadat krásně na každé toaletce,“ vychvalovala si například svůj parfém Taťána Kuchařová. Jenže podobně své parfémy chválí i Agáta Hanychová a Simona Krainová. Když si pak výrobek objednáte, zjistíte, že ta vůně není žádná sláva.
Sama jsem okusila parfém Agáty Hanychové, který prezentovala pod názvy Devil a Angel. Ve svých videích neustále tvrdila, jak jsou to skvělé vůně, kterými určitě zaujmete nejednoho muže. Když mi parfém domů přišel, skončil jako vůně na toaletě. Upřímně, kdybych s tímto parfémem šla do společnosti, myslím, že bych odlákala i komára, který by měl na mě chuť. Když tímto parfémem „navoním“ toaletu, manžel si zacpe nos a ptá se, co za nekvalitní osvěžující sprej to používáme. Tak to jen na okraj k tomu, jak skvělé ty jejich výrobky bývají.
Naše kosmetika pomůže na vrásky
Dámy, co si budeme povídat, žádná z nás nechce vrásky. Ale opravdu věříme tomu, že když si naše pomuchlané tvářičky namažeme pleťovým krémem Simony Krainové nebo Taťány Kuchařové, nebudeme mít do rána jedinou vrásku? Vrásky byly, jsou a budou. K ženám patří a myslím, že se za ně nemusíme stydět. Pokud je nechceme, musíme jít na botox, ale do toho se ne každé dámě chce. Já si každý večer svůj obličej natřu obyčejnou Niveou, na kterou snad již naše prababičky nedaly dopustit a jsem spokojená. A každá máme ten svůj osvědčený přípravek.
Možná, kdybychom i my, obyčejné ženy, zkusily vymyslet a předělat další kosmetiku, staly bychom se úspěšnými. A abychom tuto situaci trochu ulehčili, netýká se to jen kosmetiky a péče o tělo. Celebrity prezentují kávovary, automobily, vysavače, sušenky, kapesníčky i menstruační kalhotky. Jako upřímně, milé celebrity, když vás sledují především muži, myslíte si, že právě oni využijí onu magickou sílu menstruačních kalhotek?
Zdroj: Vlastní názor a úvaha uživatelky, Instagram