Článek
Koupit si ojeté auto bez rizika není jen tak. Snadné však ale není ani ojeté auto prodat. Své o tom ví Jan Srnka, který se proto s kolegou rozhodl nabízet na českém trhu kompletní služby při prodeji a nákupu ojetého auta. Nepotřebuje k tomu autobazar, call centrum ani podivné chlapíky, kteří chodí po prodejní ploše a zákazníkům tvrdí, že právě tohle auto je „Libovka po manželce doktora ze Švýcarska, která s autem, které je samozřejmě v plné palbě, jezdila pouze na jógu a na nákupy.“
Platforma SellMyCar sází na serióznost a otevřenou komunikaci. Své zákazníky hledá i na profesní síti LinkedIn, kde se mu překvapivě velmi daří. Kromě osobních aut prodával i kamión a vysokozdvižný vozík. Dokáže prodat auto za 30 tisíc, ale také za téměř dva milióny. Chystá se i na nástup ojetých elektromobilů, ale radost z toho nemá
Co v rozhovoru, mimo jiné, zaznělo?
Třeba to, že klienti letos auta spíše prodávali, než kupovali. Že jsou klienti čím dál tím více náročnější, že u prodeje ojetých aut funguje více než u jakéhokoliv jiného sortimentu důvěra v prodejce, a také to, že budovat si postupně svoji síť na profesní síti LinkedIn se vyplácí.