Hlavní obsah
Lidé a společnost

Zpověď taxikářky: Za nočními orgiemi jsem možná odvezla i vašeho muže

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Unsplash.com

Postupem času jsem zjistila, že každé zaměstnání je svým způsobem jedinečné a po rozhovoru se svou kamarádkou, která vlastní taxislužbu, jsem dospěla k názoru, že o mnoha věcech se zbytečně mlčí…

Článek

Důchodci, ženáči a noční orgie

Těžko se tomu věří a ještě těžší je o této osobní věci psát, ale přesto jsem se rozhodla citovat jednu z mých nejbližších kamarádek, která vlastní svou menší (avšak prosperující) taxislužbu. Následující text zveřejňuji s jejím souhlasem.

„Když jsem začínala, bylo to jiné,“ podívala se na mě a já v duchu přemýšlela nad tím, že slovo jiné má pro každého z nás naprosto odlišný význam.

„Před lety tak často ženatí muži vyššího věku za prostitutkami nejezdívali, protože jejich noční zábavou byla kasina a herny s výherními automaty nebo ruleta. Jakmile však vstoupil v platnost hazardní a loterijní zákon, vše se změnilo. Z kasin se zákazníci pomalu začali přesouvat k jiné zábavě a důchodci i ženáči začali hledat noční orgie.“

Jedna noc v klubu za desítky tisíc korun

„Když jezdím s klienty (taxislužby, pozn. autora) do nočních klubů, čekám na ně a po několika hodinách je opět odvážím zpět domů. Vždy se jejich útrata pohybuje v řádech deseti tisíců korun českých a má odměna je také velmi dobrá. Noční klub totiž platí za to, že jim přivedete zákazníky.“

Zeptala jsem se, za co důchodci a vůbec všichni návštěvníci těchto klubů utrácí takové ohromné částky a dozvěděla jsem se, že většinou se jedná o stovky až tisíce korun za drahý alkohol, šampaňské a až v poslední řadě o orgie s dívkami.

Sex netáhne

„Sex příliš netáhne a není na prvním místě. Většinou jde mužům o to, aby se s dívkami pobavili, a proto noční kluby navštěvují i lidé, kteří jsou v důchodovém věku a na erotické hrátky je příliš neužije. Proto chci svou zpovědí také poradit všem ženám, aby se svými muži více komunikovaly a všímaly si jich.“

Měla jsem nutkání se mé kamarádky zeptat také na to, zda někdy vezla i mého manžela do jednoho z nočních klubů. Zda na to někdy seberu odvahu, to sama zatím netuším…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz