Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Svedla jsem tchána. Je vtipné, když všichni sedíme u stolu, říká Lenka (26)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Sama se sebou je spokojená

Když poprvé viděla svého budoucího tchána, řekla si, že by stál za hřích. Po pár letech své myšlenky zhmotnila v realitu. Nebylo to přitom pouze jednorázový úlet. A Lenku to moc baví.

Článek

S manželem nikdy neměli větší problémy. Marek byl hodný, sympatický chlapík, který byl svým způsobem snem každé ženy. Měl ale jednu malou vadu - byla s nim docela nuda. A Lenka věděla, že dřív nebo později nastane problém. „Snesl by mi modré z nebe, já toho nikdy nechtěla využívat. Jenže jsem měla ráda společnost, lidi kolem sebe. A on mi tohle neuměl dopřát,“ vzpomíná pohledná brunetka.

Rozhodl hned první pohled

Nebylo by správné o Lence tvrdit, že mu zahýbala, tak to totiž nebylo. Na druhou stranu kolem sebe stále měla jiné muže. „Ve vší počestnosti. Ať tomu věříte, nebo ne. Nikdy jsem nedovolila víc než flirtování. Uznávám, že třeba s doteky během tancování, ale tam to skončilo.“ Přesto si byla téměř jistá, že jednou bude hranice překročena. A stalo se to v ten nejméně vhodný moment.

Když šli poprvé na oběd k jeho rodičům, jeho táta se jí zalíbil na první pohled. „Opak Marka. Vtipný chlap, který si uměl udělat srandu i ze sebe. Znal svět, hodně toho zažil i viděl. Mohla jsem si s ním povídat hodiny a stále jsem neměla dost.“ Marek byl samozřejmě rád, že si jeho drahá polovička s nastávajícím tchánem takto rozumí. Ještě ale netušil, co z toho bude.

Vlastně ani Lenka neplánovala, že by spolu měli mít víc, než nevinné řeči. Jenže jednou si dali více vína, než bylo zdrávo a z řečí se najednou staly činy. „Začala jsem ho svádět a on mi to opětoval. Ani pořádně nevím jak, ale najednou jsme se líbali a za chvíli jsme byli v posteli. Bylo to úžasné, nejlepší, co jsem do té doby s kýmkoli zažila.“

Vlastně si stále rozšiřuji obzory

Pokud si myslela, že tím to končí a oba budou dělat jako že se nic nestalo, tak se spletla. „Pokračovalo to i další den. narážky, pohledy, doteky, když to bylo možné. A pak jsme zopakovali ty úžasné chvíle. V té chvíli už jsem věděla, že je zle a že to nepůjde ukončit. Už proto, že ani jeden z nás nechtěl.“ Bylo jasné, že manželovi nic říct nemůže. Ani to neplánovala, proč také.

Jejich románek trvá už několik měsíců. A Lenka si na tom našla řadu momentů, které jí svým zvráceným způsobem baví. „Třeba když všichni sedíme u stolu. Tedy já, Marek a jeho rodiče. Dva lidé vědí, dva lidé nevědí. Netuší, že jsme se malíčky nedotkli náhodou, nechápou, proč se smějeme narážkám, které přijdou vtipné jen nám.“

Nikdy nevěřila, že se z ní stane žena, která bude tajit nevěru, tím spíš s vlastním tchánem. Ale když už to přišlo, tak si to užívá.Život je příliš krátký na to, abych něčeho litovala. Beru to tak, že si rozšiřuji obzory a dozvídáme se stále něco nového. Po všech směrech.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz