Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Několik let jsem netušila, že jsem jen milenka. Jela v tom celá rodina, říká Valerie (31)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

S Romanem (41) to byla dokonalá pohádka! Valerie C. (31) ale netušila, že do čestného muže má opravdu daleko. A že s jeho chováním nebude mít problém ani maminka, která byla dokonalá herečka. Zjištění to bylo vskutku hořké.

Článek

Uvěří mi někdo, když řeknu, že jsem opravdu netušila, co mě čeká? Randili jsme spolu několik let, ale vlastně tak nějak nezávazně. Roman o sobě říkal, že je vytížený podnikatel, který potřebuje svůj prostor a já to respektovala. Měla jsem to totiž dost podobně a volnější vztah mi vyhovoval.

Netušila jsem, že se zamiluju

A tak jsem si držela svůj malý byteček na Praze 4, který jsem milovala a on čas od času přijel. Někdy přespal, někdy spěchal, sex byl vždycky. Nevadilo mi to, nepotřebovala jsem s nikým sdílet své pocity z práce. Chtěla jsem mlčet - a nejlépe zažít tu vášeň, co jsme mezi sebou měli. Jako bychom se snad nemohli ani odlepit a svět v tu chvíli patřil nám.

Roman se nebál mě vzít klidně za svými rodiči a já tak měla pocit, že je vše v nejlepším pořádku. Co by se tak mohlo pokazit? Čekala jsem leda tak žádost o ruku. Na tu ale nikdy dojít nemohlo, protože Roman už ženatý byl. Což jsme pochopitelně nevěděla.

Rodina mu pomáhala

Dozvěděla jsem se to vlastně náhodou, nastoupila jsem do nové práce a po pár týdnech jsme s kolegyní došly k tomu, že je nejlepší kamarádkou manželky mého partnera. To potom, co jsem se chlubila, jakého fešáka doma mám.

Že si chlapi hledají milenky a já jsem jednomu naletěla, to bych ještě zvládla. Ale že mě vydržel tahat za nos několik let i s celou svojí rodinou! Později jsem se dozvěděla, že mu maminka nechce zkrátka do ničeho kecat, a tak prostě toleruje, co si synáček usmyslí. Bylo mu už dávno čtyřicet, měl by mít rozum. Evidentně to ale neudělal poprvé, protože když jsem to šla jeho manželce oznámit, odsekla mi, ať se starám o sebe. Co je to, proboha, za rodinu?

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Valerií C.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz