Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Přítel se schází s mojí kamarádkou. Bojím se s ním rozejít, říká Ester (23)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Neví, co má dělat

Začali spolu chodit před pár měsíci, Ester se zamilovala. Jenže to vypadá, že její přítel stejné nadšení a city nesdílí. Mladá žena o něj ale nechce přijít, protože doufá, že pro něj bude jediná.

Článek

Kam přišla, tam si Ester všimli. Byla opravdu krásná, věděla to o sobě. Měla ale smůlu a „talent“ na to se špatně zamilovat. Už jako šestnáctiletá holka zahořela láskou k o patnáct let mladšímu muži. Sliboval jí lásku jen proto, aby dosáhl svého. Její poprvé se zároveň změnilo na rozchod. „Jen asi půl hodiny poté mi řekl, že už mě nechce vidět. Ještě jsem se ani nestačila osprchovat a už mi bylo hrozně. Ze všeho, co se tenkrát stalo. Asi podivné muže přitahuji,“ zoufala si pohledná blondýnka.

Jeden „podivín“ vedle druhého

V osmnácti se zamilovala do floutka, který to hrál na několik stran. Za pár týdnů zjistila, že spí s ní i s dalšími ženami. O pár měsíců později to vypadalo vážně, z jejího vyvoleného se ale vyklubal gay. „Mohla bych pokračovat ještě dlouho. Ale když jsem nedávno poznala Dominika, tak se zdálo, že by mi konečně mohl osud ukázat svou vlídnou tvář. Já se zamilovala, opravdu hodně jsem se zamilovala.“

Chvíli to opravdu vypadalo dobře. Byl k ní milý, dělal vše, co jí na očích viděl. Dokonce i v době, kdy se spolu vyspali, což bylo pro Ester znamení, že to s ní může myslet vážně. Ze snu jí vyvedla jedna party, na kterou svého partnera vzala. „Dělal oči na moji kamarádku. Ona ho odpálkovala, tak jsem byla v klidu. Zanedlouho jsem se ale dozvěděla že se spolu schází u ní v bytě.“

Byla z toho zoufalá a začala si říkat, že je chyba na její straně. Rozhodla se, že tentokrát to jen tak nevzdá. „Dělala jsem, že o ničem nevím. Normálně jsme se stýkali s Dominikem, s kámoškou jsem se také vídala. Myslela jsem si, že mi třeba něco řekne. Ale absolutně nic, ani slovo, ani náznak.“

Nechci být sama

Čím déle to ale takto dělala, tím větší strach v ní bublal. Bála se, že když skončí další vztah, tak už si nikdy nikoho nenajde. „Opravdu jsem věřila tomu, že za všechno mohu já, že na chlapy působím nějak divně a oni mají tendenci mě podvádět nebo rovnou vyměnit za jinou ženu. Trápila jsem se tím, dlouho to ve mě vřelo a já nevěděla, co s tím. Ten strach, že zůstanu sama, byl hrozný.“

Nikdy předtím nevěřila, že bude takto vnitřně nespokojená a smutná a přitom šťastná, že zase není single. „Nevím, jak dlouho tohle půjde. Sama si nadávám a přesvědčuji, že přeci musím jednat, že to musím ukončit. Když k tomu ale má dojít, tak to nedokážu. Přesvědčím se, že je lepší být takto ve třech, než sama a koukat do zdi. Takhle alespoň někdy jedeme na výlet, plánujeme dovolenou atd. Na to bych sama neměla. Uvidíme, jak to nakonec dopadne.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz