Hlavní obsah
Názory a úvahy

Dorazila jsem na festival oblečená. Byla jsem jediná

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Unsplash.com

Letos v létě jsem se rozhodla navštívit oblíbený festival, na který jsem se těšila už měsíce. Co mě ale překvapilo nejvíce, byl výběr oblečení většiny návštěvníků, především dam a dívek.

Článek

Nový trend oblečení je žádné oblečení

Jakmile jsem prošla hlavní bránou festivalu, bylo zřejmé, že tento rok vládne jeden výrazný módní trend - vyzývavé oblečení. Šortky byly kratší než kdy jindy, crop topy odhalovaly bříška a spodní prádlo se stalo běžnou součástí outfitů. Některé dívky si dokonce oblékly jen plavky, jako by festival byl spíše plážovou párty. Sukně a šaty byly často průsvitné nebo s hlubokými výstřihy, které přitahovaly pohledy všech okolo.

Kalhoty jsem široko daleko neviděla

Byla jsem jediná (mezi ženami), kdo na tento festival přišel v kalhotách. Zvolila jsem pohodlné džínové kalhoty a lehký top, protože jsem chtěla být v pohodlí po celý den a noc. Ze začátku jsem se cítila trochu nesvá - jako bych se minula s dress code. Ale jak čas plynul, uvědomila jsem si, že jsem se vlastně rozhodla správně.

Nakonec byly kalhoty správná volba

Pohybovat se v davu bylo jednodušší, nemusela jsem se obávat, že mi vítr zvedne sukni nebo že se mi něco vysune z topu. Když začalo pršet, mé kalhoty mě chránily před chladem a mokrem, zatímco ostatní se schovávali pod přístřešky a deštníky. Tančila jsem, skákala a užívala si hudbu bez jakýchkoli starostí.

I když jsem byla mezi ostatními možná trochu odlišná, moje kalhoty se staly mou výhodou. Nakonec jsem si uvědomila, že na festivalech jde hlavně o zábavu a pohodlí. Ať už se rozhodnete pro odvážný outfit nebo něco více zakrývajícího, důležité je cítit se dobře a užít si každý okamžik.

Ať si každý oblékne, v čem se cítí skvěle

Tento zážitek mě naučil jednu důležitou věc: na festivalech (a nejen tam) je důležité být sám sebou a nosit to, v čem se cítíme pohodlně a sebevědomě. Móda je přece jenom prostředek vyjádření a každý má právo vyjádřit se tak, jak to cítí. Letní festival jsem si nakonec užila naplno, a to je to, co se počítá.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz