Hlavní obsah
Cestování

Letní příběh - o rezervaci hotelu v Česku. Jen pro silné povahy

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Šok! Neuvěříte…pravdivý příběh ze života!

Článek

Vážení čtenáři z Moravy a Slezska, možná i Česka, dokonce i Slovenska,

poslyšte, co se mi dnes stalo.

Si takhle nad ránem těsně před půlnocí kontroluji, kde budu příští týden všude spát - dovolená si holt žádá oběti, navíc nám zákonodárce nařídil 40 dnů volna k regeneraci a to už vážně nevíte, kam byste jako jeli…Mám to na pupkáče, pardon, na pankáče všude po republice. A to není zas tak malá země, jak si myslí škarohlídi, tuším 9. největší v EU (kdyžtak mne otravte, pardon, opravte do kolmantářů), nepodceňovat!

Ergo kladívko, projíždím rezervace hotelů, nebudu spát přece v autě, nota bene žádný auto ani nemám, kde bych na něj jako poctivé moravské kantor vzal, navíc nestraník, a při té Fialové-Rakušanové-Nerudové drahotě.

A boom bác, koukám HK (zkratka pro východočeské čarokrásné krajské městečko, píši sem jenom zkratku, abych se o dovolené nemusel vypisovat s celým názvem, to dá rozum, této zkratce snad každý rozumný , duchapřítomný a vzdělaný člověk rozumí, navíc lidé nemají rádi dlouhé texty, obzvláště takhle v létě. Takže tou zkratkou ušetřím sobě i čtenářům spoustu času) .

Takže HK rezervace zaplaceno, vše ok, akorát, to mi, bábo, vyměň kšandy, přesně o týden později.

Již jsem myslel, že seřvu chudáka asistentku, že to blbě zarezervovala, ale pak jsem si vzpomněl, že vlastně žádnou nemám, a i kdybych ji měl, tak bych ji nerespektujícím způsobem seřvat stejně nemohl, ještě by mne zažalovala …a svedla to na mne, pranepatrného, že jsem jí to špatně zadal.

Zpátky k hotelu…zaplaceno, bez možnosti zrušení - inu, Booking, avšak starý kantor-autor se nevzdal, našel kouzelné tlačítko „změnit rezervaci“.

Pro jistotu s obrovskou pokorou všude zhasnul, aby ho nikdo neviděl a spustil aplikaci, milé děti, chvilka napětí, venku mezitím se čerti ženili, cestovatel snad ani nedýchal vzrušením, a pak se to objevilo na monitoru jeho počítače, který pamatuje ještě vládu Mariána Čalfy - jo, to byl aspoň „čalfa samec“, říkala sousedka - ale neodbíhejme, a co se mu objevilo na monitoru vám řeknu až zítra.

...to budete vážně koukat, milí posluchači.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz