Článek
Televize O2 TV se sloučila se streamovací platformou televize Nova Voyo pod novou službou Oneplay. To by zákazníkům O2, mezi které patřím, mělo u nabídky TV a filmů přinést lepší služby. Je tu nicméně jedno velké ALE. Z pohledu O2 je zde zdá se rovnítko mezi „lepší“ a „co nejvíc“ a pravděpodobně i „dráž“, což za mne nereflektuje pohled zákazníka.
Minulý týden mi přišel informační e-mail, o plánovaném převodu služeb O2 TV na Oneplay. Tady musím O2 pochválit, protože informace jsou jasné, navíc zkonkretizované k mým službám, a e-mail připomenutý ještě SMS. Takže informování za mne na jedničku.
Co je ovšem dost zarážející je fakt, že místo nejnižšího možného existujícího tarifu O2 bronzová mi O2 najednou nastavuje druhý nejdražší tarif Oneplay Extra Sport. Tady je buď něco hodně špatně v procesu mapování tarifů při převodu nebo (a pevně doufám, že to tak není) se snad O2 snaží vytáhnout ze zákazníků víc s nadějí, že si toho zákazník nevšimne.
Já jsem si tedy všiml, ale i tak mne změna na relevantní tarif Comfort bude něco stát. Ztracený čas, který jsme musel věnovat telefonátu se zákaznickou podporou a i nějaký ten den zbytečného placení Oneplay Extra Sport, protože evidentně nelze nastavit tarif podle požadavků zákazníka napřímo, ale je nutné nejprve změnit na přednastavený Oneplay tarif a pak teprve na ten, který zákazník opravdu chce.
Když to shrnu - informování je velmi dobré, zákaznická podpora byla na jedničku, ale celkový pocit z jednání O2 přináší trpkou pachuť z přístupu „zkusíme jim to napálit“.
Každopádně - pokud využíváte O2 TV, určitě si zkontrolujte, že tarif Oneplay, na který vás migrují, je opravdu ten, který chcete.