Hlavní obsah
Umění a zábava

StarDance: Valčík Oskara Hese a Kateřiny Bartůněk Hrstkové mě uchvátil

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Novinky

Tanec byl ztělesněním dokonalosti.

Článek

Nejsem zrovna pravidelná divačka StarDance. Některé řady jsem viděla, některé vůbec a některé jen částečně. Vlastně ani nevím, jak moc velká fanynka tohoto formátu jsem. Nicméně pokud mě některý z tanců uchvátí, jsem schopna si ho pouštět klidně i stokrát za sebou. A usmívám se u toho jak blázen na obrazovku, jednoduše proto, že mě těší vidět dokonalost. To, co předvedli Oskar a Kateřina, dokonalé bylo. Nebyl to takový ten něžný květinový valčík, jako třeba předvedli Patrik Hartl a Tereza Prucková, ale byl úžasný.

Fascinuje mě, když celebrita tančí tak dokonale, že jí z pozice laika jen těžko rozeznáte od profesionála. Což se Oskara Hese platí. Dříve se mi to stávalo s Taťánou Kuchařovou, která měla tak ohromný talent, že třeba její Foxtrot s Janem Onderem jsem sledovala rovněž pořád dokola.

V sobotu večer jsem to zažila znova. Dokonalý tanec. Fascinovaly mě pohyby Oskara Hese, perfektní, sebevědomé, rychlé a přitom člověk vůbec neměl pocit, že by jel na doraz. Svou partnerku zvedal, jako by to bylo pírko. Kateřina tančila rovněž velmi sebevědomě a naplno, a moc se mi líbilo, že měla pod šatama kalhoty do zvonu, (jelikož tématem byla sedmdesátá léta), které umocňovali práci nohou. Hudba, doprovázena zpěvem byla rovněž z říše snů.

Nebyl to něžný valčík, byl to velmi moderní valčík, sebevědomý, odvážný, tančený chvílema i nahoře na klavíru. Krásná choreografie. Bohužel porota ho neocenila tak, jak by podle mého názoru měla, protože tento tanec měl dostat tři desítky. I tak skončil tento snový pár na prvním místě a je opravdu žhavým kandidátem na vítězství.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz