Hlavní obsah
Seberozvoj

Naplněný okamžik

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Naplněný okamžik

Dívám se na svůj svět z retrospektivy. Co bylo a tvořilo jej, dnes už neplatí.

Článek

Nechci ze svého života mít stejný příběh, co odehrál se v minulosti. Té temné.

Překračuji všechny smyčky mysli. Ty, co byly tvořeny falší, lží, nalháváním a nenávistí. Něco v nás nebylo přijímáno. Nebylo akceptováno. Nebylo pochopeno. Ale teď to je. Vidím a přijímám. Slyším a akceptuji. Ponořuji se do sebe a zase vykukuji.

Z té hloubky, z hlubiny nevědomí…a vytahuji na povrch to, co má být přijato a osvětleno. Dívám se tomu zpříma do očí. S co největší laskavostí.

Dívám a prohlédám vše. Oslavuji to svým čistým srdcem. Je to filtr. Barevný. Propouští to a čistou esenci si ponechává. V sobě. Je to nádherné. Zároveň i ošklivé. To ošklivé vynáším ven ze svého těla i mysli a …odevzdávám. Pokud nechci činit špatné, tak to netvořím.

Zraněné srdce proléčuji svojí sebeláskou. Už nemusí lkát a naříkat. Léčím ji. Vesmír i Země jsou každý okamžik mojí podporou. Léčí mě. Milují mě. Jako svoje dítě.

Chtějí pro mě vše to dobré. A také mi to nabízí. Dávají mi pocítit svou lásku. Co zažívám.

Já svojí laskavostí a péčí tu lásku opětuji.

Jsme v souladu. Jsme tady. To stačí. Ten okamžik, který naplňuje.

S úsměvem AnJel.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám