Hlavní obsah
Seberozvoj

Uvědomění

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Uvědomění

Ty jsi neodešla ze situace, aby ses něčemu vyhnula.

Článek

Ty jsi přišla stvořit svůj svět.

Bez třenic a bez lpění. Život už bez utrpení. Usmívá se na tebe, skrze to chtění. Ten život vysněný tam je.

Jen překonám tu překážku, co staví se mi do cesty. A najednou … tam není.

Žiju život bez viny a ukřivdění. Bloky, co tu byly rozpadají se jako zdi z písku. Byly tu jen mnou vystavěny. Byly ve mně jako pocity, že nezasloužím si žít život laskavější. Ke mně. K vám. Vše k nohám ti pokládám. Nesu k tobě tyto obětiny. Je v nich vložen celý dosavadní život můj. A ty to vidíš. Jak mnohokrát jsem se o ně opírala.

Jak mnoho jsem se starala. A přestala se starat o sebe. O své naplnění. Života, co tu je i toho, co tu není.

Já rozklíčovala tu otázku a dostávám odpovědi. Padají jasně na mou hlavu a staví svět.

Co bylo, už tu není.

My jdeme dál skrze uvědomění.

S úsměvem AnJel.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám