Hlavní obsah
Lidé a společnost

50 000 Kč za operaci psa? Vyhozené peníze!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Viktoria B. / Pexels

Pes je nejlepší přítel a člen rodiny.

Pes je člen rodiny, ale jenom dokud nejde o peníze. Potom domnělí milovníci zvířat často uvazují svoje nejvěrnější přátele u plotů útulků, kde jim kromě zlomeného srdce často dělá společnost jen obří zanedbaný nádor nebo jiné vážné onemocnění.

Článek

Nedávno jsem psala článek o půjčkách a mimo jiné jsem jako jeden z mála rozumných důvodů, proč si vzít půjčku uvedla třeba, že potřebujete operovat psa. Ovšem v komentářích jsem se dozvěděla, že operace psa jsou vyhozené peníze.

Foto: Bára Divá

Pes je člen rodiny

Nevím, jak madam, která komentář napsala, ale já psa považuji za člena rodiny. Na rozdíl od ní psa mám (u ní doufám, že nemá ani toho plyšáka) a jsem si vědoma, toho že veterinář je finančně dost nákladná věc. Proto je můj pes samozřejmě pojištěný jak na situaci, kdyby se mu něco stalo, tak i na případ, že by způsobil nějakou škodu on. Protože, ať se o psa staráte sebelíp, situace, kdy budete potřebovat veterináře prostě přijdou. Ať už ho postihne zánět uší, přetržené vazy, třísky v tlamině, zlomená tlapička, nebo cokoliv jiného, měli byste být okamžitě připraveni zajistit veškerou potřebnou péči, kterou bude váš pes potřebovat.

Moje Štěňáková má nejlepší (i nejdražší) veterinářku široko daleko a nikdy jsme ani na vteřinu nezaváhali jestli k  ní jet nebo ne. To, že pes je nákladná záležitost má člověk řešit než si ho pořídí, pak už má být jen připraven zaplatit, co je potřeba. Pro zdraví svého psa bych se vzdala poslední koruny a ačkoliv půjčky neuznávám, kdyby úspory nestačily, bez váhání bych si vzala půjčku, stejně jako bych to udělala v případě dvounohých členů rodiny. Pokud madam považuje zdraví členů rodiny za „blbost“ měla by se nad sebou zamyslet. Blbost já si přestavuju úplně jinak a její komentář bych klidně použila jako příklad.

Češi jsou národ pejskařů

Říká se, že Češi jsou národ pejskařů. Taky jsou ale velmi závistivý a záškodnický národ. To je mimo jiné jeden z důvodů, proč svého psa nikdy nenechávám bez dozoru ani na naší zahradě. Mám kříženku pitbulla a amstafa a nechci riskovat, že by jí někdo podobně laskavý jako výše uvedená „madam“, hodil „něco“ přes plot. Je to přece „bojové plemeno“, a hloupí, omezení lidé, kteří o tom nic nevědí budou do nekonečna roztrubovat, jak jsou takoví psi nebezpečení.

Pes je takový, jakého ho vychováte

Jenže pes je takový jakého ho vychováte. Máme v rodině člověka, který má ze psů hrůzu, protože ho v dětství napadli a pokousali. Je to člověk podstatně starší než já a celý život se psům vyhýbal širokým obloukem. Až na mého. Mojí Štěňákovou si nejen dobrovolně hladí, ale i jí krmí piškotama rovnou z ruky do tlamky. Proč? Protože mám hodného a laskavého psa, který je vychovaný. V životě neublížil ani mouše a poslouchá, když se na něj mluví. Reaguje na hlas i na tón. Je to skutečný člen rodiny a nikdo z nás by ho nedal za nic na světě. To ale madam nepochopí, protože prachy jsou přece až na prvním místě. Takže až bude příště plivat svoje jedy, měla by se nejdříve zamyslet a až pak psát. Jinak by lidé mohli na první dobrou poznat, jak moc hloupá, zlá a omezená je.

P.S. Článek mám napsaný už asi 3 dny a všimla jsem si, že mezitím dostala „soudružka“ v komentářích původního článku celkem sodu. Mně bohužel tento článek v původním znění nebyl umožněn publikovat (já bych na něm nezměnila ani písmenko), tak kdyby si někdo chtěl přečíst její výměšky najdete je v komentářích pod mými články. Třeba i tímto. Obvykle komentuje jako první.

Anketa

POskytli byste svému psovi potřebnou veterinární péči bez ohledu na cenu?
Ano, je to člen rodiny
87,9 %
Ne, je to jen zvíře
12,1 %
Celkem hlasovalo 132 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz