Hlavní obsah
Hobby a volný čas

Šli jsme na koupaliště a bylo zavřené. Správce nám řekl, že je voda studená

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay/Public domain

Teploty a počasí se konečně venku umoudřili, a tak jsme se s rodinou rozhodli vyrazit na koupaliště. Ještě před tím jsme zkontrolovali otevírací dobu. Jenže na místě jsme zjistili, že je zavřeno. Voda je údajně studená.

Článek

Ve čtvrtek odpoledne jsme vyrazili na nejmenované koupaliště, které máme velmi rádi. Nachází se jen kousek od našeho bydliště, tramvají vzdálené asi 10 minut jízdy. A protože bylo pěkně, řekli jsme si, že by byl doslova hřích sedět doma. A tak jsme vyrazili. Ještě ten den ráno jsme na internetu zkontrolovali otevírací dobu, kde jsme žádná omezení nenašli.

Zavřeno, co teď?

Když jsme však procházeli celým sportovním areálem, ve kterém se koupaliště nachází, bylo nám divné, že zde nejsou téměř žádní lidé. V první moment jsme to samozřejmě přisuzovali tomu, že začala škola a lidé nemají dovolenou. Když jsme došli k hlavnímu vstupu, tak jsme zjistili, že je koupaliště zavřené. V předprodeji vstupenek také nikdo nebyl. Tak jsem neváhala, našla jsem na internetu telefonní číslo na správce areálu a volala jsem. Ten nám telefon ani po třetím zavolání nezvedal. Trochu podivné jednání, říkám si, protože na internetu mají napsáno, že na toto číslo je možné volat nonstop. Proto jsem hledala jiný kontakt, kde bych se dozvěděla, co se děje.

Po chvíli volání jsem se mi konečně ozvala zástupkyně správce, která mi řekla, že je koupaliště uzavřeno. Když jsem jí sdělila, že to ale na internetu nemají napsané, odpověděla mi, že voda je studená, a proto se rozhodli nechat koupaliště uzavřené. No, to jsem trochu nepochopila a nevzdala jsem se. Říkám jí, že když je léto, je jasné, že se lidé chtějí osvěžit a voda bývá studená, pokud se nejedná vysloveně o bazény s teplou vodou. Stále si však stála za svým, že je voda studená, a proto uzavřeli koupaliště.

Foto: Betynka/autorské foto

Pěkné počasí a koupaliště zeje prázdnotou.

Když jsem však kontrolovala facebookové stránky dozvěděla jsem se, že to není tak dávno, co toto koupaliště bylo uzavřeno kvůli neznámé bakterii. Tehdy se ve vodě nakazilo mnoho lidí, kteří trpěli nepříjemnou svědivou vyrážkou. Tak mě tak napadlo, zda není znovu zavřeno kvůli nějakému viru. Ale proč to nemají na internetu napsané? Volám proto znovu a ptám se, z jakého důvodu to není na internetu. Že sem lidé mohou přijet i z větší vzdálenosti, než jedeme my. Paní mi vysvětlila, že to, že je voda studená, není důvod psát na internet.

Když jsme odjeli domů, tak mi to znovu nedalo, a napsala jsem stížnost ještě na městský úřad. Na tu mi však nikdo radši ani neodepsal. Ani dnes večer na internetu není upozornění, že by bylo koupaliště uzavřeno. Takový přístup mě mrzí, protože toto koupaliště bylo velmi oblíbené a vydá se sem zbytečně mnoho lidí. Zarážející je však i přístup celého areálu s ohledem na to, jak pěkné počasí bude a jaký by mohli mít ještě výdělek. Je tak více než pravděpodobné, že o víkendu k vodě vyrazí stovky lidí, kteří si budou chtít ještě naposledy užít vody a sluníčka před nadcházejícími studenými podzimními dny. My jsme však objevili jinou lokalitu, kde nás rádi přivítali a byl zde příjemný a vstřícný personál.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz