Hlavní obsah
Umění a zábava

Andělská Lucie Vondráčková ve StarDance zklamala: Rumba se proměnila v pořádný trapas večera

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Nextfoto.cz/zakoupená licence

Zatímco v předchozích kolech Lucie Vondráčková zářila jako jedna z favoritek soutěže, dnešní večer pro ni znamenal tvrdý náraz na tanečním parketu. Lucie Vondráčková tentokrát předvedla naprostý propadák a pokud postoupí, bude mít co napravovat.

Článek

Její rumba se proměnila v sérii nepřesností a chyb, které vyvrcholily naprostým fiaskem v závěru tance. Musím přiznat, že jsem od Lucie čekala mnohem víc. Zpěvačka, která v minulých kolech předváděla téměř bezchybné výkony, dnes působila nejistě a ztraceně. Byla celkově nejistá, protivná, vůbec se neusmívala.

Lucka Vondráčková působila, jako kdyby jí něco trápilo. Rumba, která měla být smyslná a plná emocí, se proměnila v technicky nedotažený výkon, který měl mnoho nedostatků a připadal mi, jako nudný tanec v dětských tanečních. Nejvíc mě zarazilo to, co udělala v závěru. Místo toho, aby situaci zachránila svou profesionalitou, začala se vlastním chybám smát tak moc, že se málem neudržela na nohách.

Porota nešetřila kritikou

Porotci tentokrát odložili své obvyklé diplomatické vyjadřování a rozhodně žádná chvála směrem k tomuto tanečnímu páru nepadla. „Lucko, tohle nebyl váš silný tanec. Bohužel to bylo zklamání, protože vy skutečně máte navíc. Máte talent a já budu doufat, že nám příště ukážete, co všechno umíte,“ řekl Jan Tománek, který se snažil zachránit situaci.

Je s podivem, jak může tanečnice, která v předchozích kolech předváděla andělské výkony, tak rapidně klesnout. Závěrečná chyba, kdy Lucie ztratila rytmus a pokazila finální pózu, byla jen pomyslnou třešničkou na dortu nepovedeného večera. „Já jsem se zamotala a vlastně jsem nevěděla, čí jsem. To mi přišlo hrozně vtipný, tomu jsme se začali smát,“ prozradila nakonec Lucie a vysvětlila, co se děje. Od poroty si tak vysloužila 19 bodů a s tímto bodovým hodnocením se ocitla na nejnižších místech tabulky.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz