Hlavní obsah

Chili Ta Thuy míří do StarDance i do seriálu Ulice: Kritika jí nevadí, je to pro ní součást práce

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Blogerka Terka

Chili se svým tanečním partnerem Kubou Mazůchem.

Měli jsme možnost vyzpovídat jednu z nejzajímavějších účastnic letošního ročníku StarDance, Chili Ta Thuy. Ta je známá jako foodblogerka, kuchařka, ale také jako herečka v seriálu Ulice. Chili nám řekla, jak to všechno zvládá a co to pro ni znamená.

Článek

„StarDance je pro mě obrovská výzva,“ začíná Chili náš rozhovor. „Je to jako vaření - musíte být precizní a kreativní zároveň. A stejně jako v kuchyni, i na tanečním parketu se občas něco nepovede, ale to je součást procesu učení.“ Když jsme se zeptali na její roli v seriálu Ulice, Chili s úsměvem odpověděla, že bude hrát postavu, která je ji velmi podobná.

Je vděčná za novou příležitost

„Je to pro mě nová zkušenost a jsem vděčná za tuto příležitost. Budu hrát postavu, která je mi podobná. Moc se těším na to, až mě diváci uvidí i v této nové roli. Jsem za to ráda a doufám, že takové nabídky ještě přijdou,“ dodala nadšeně Chili, která se teď aktivně připravuje na první živé vysílání.

Zajímalo nás, jak zvládá skloubit všechny své aktivity. „Je to náročné, ale baví mě to,“ přiznává Chili. „Ráno natáčím Ulici, odpoledne trénuji na StarDance a večer často vařím nebo píšu. Mám pocit, že sním skoro všechno, což mi pomáhá udržet energii.“

Na otázku, zda plánuje propojit své kulinářské umění s tancem, Chili překvapivě odpověděla, že by to bylo možné. „Vlastně ano! Plánuji připravovat na tréninky svačiny a moje vietnamská komunita mi bude pomáhat. Můj taneční partner Jakub má totiž obří rodinu a nebude jednoduché všechny nasytit!“

Kritiku neřeší, tanec je pro ni svoboda

Když jsme se zeptali, co jí tanec přináší, Chili řekla, že svobodu a nadšení. „Tanec mi dává svobodu vyjádřit se jinak než slovy. Je to jako když vařím - můžu být kreativní, experimentovat a zároveň se držet určitých pravidel. A stejně jako ve vaření, i v tanci je důležitá preciznost a vášeň.“

Nakonec jsme se zeptali, jak reaguje na kritiku, která se občas objevuje vzhledem k její častému účinkování v různých pořadech. Chili odpověděla, že se jí naučila vnímat a přijímat. „Vždy, když se pouštím do něčeho nového, tak dopředu počítám se selháním. Ale to je součást zábavy. Kritika je nevyhnutelná, ale snažím se ji brát konstruktivně. Každá nová zkušenost mi pomáhá poznat sama sebe z nových úhlů a objevit jiná zákoutí své duše. Navíc, jak říkám, selhání není opakem úspěchu, ale jeho součástí.“

Zdroje: rozhovor, autorský text, vlastní dotazování

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz