Hlavní obsah

Exkluzivní rozhovor s Lucií Vondráčkovou: StarDance bere jako výzvu, ale názor synů má přednost

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Blogerka Terka

Lucie Vondráčková se vrhla do nové výzvy! Oblíbená zpěvačka a herečka se stala jednou z hvězd letošní řady taneční show StarDance. V exkluzivním rozhovoru prozradila, jak zvládá náročné tréninky, co na její účast říkají synové a jaké má ambice.

Článek

Taneční parket se už brzy rozzáří hvězdným obsazením a jednou z nejzářivějších hvězd bude bezpochyby Lucie Vondráčková. Populární umělkyně, kterou jsme dosud znali především jako zpěvačku a herečku, se rozhodla přijmout výzvu a vstoupit do světa profesionálního tance.

Na tiskové konferenci StarDance Lucie zářila úsměvem a bylo vidět, že se na novou zkušenost těší. My jsme měli možnost s ní promluvit a zjistit, co se skrývá za tím okouzlujícím úsměvem. Jaké obavy a naděje Lucie má? Jak se připravuje na náročné taneční kreace? A co na to říká její rodina?

Lucie, jak se těšíte na StarDance?

Je to pro mě obrovská výzva a zároveň splněný sen. Vždycky jsem chtěla být součástí této show, ale teď, když to přišlo, musím přiznat, že mám i trochu obavy. Nicméně se na to neskutečně těším a dám do toho všechno.

Jak zvládáte náročné tréninky?

Musím říct, že je to opravdu dřina. Můj taneční partner je na mě dost přísný, ale chápu, že to tak musí být. Někdy mám pocit, že se ztrácím před očima, protože tréninky jsou fyzicky velmi náročné. Ale ta proměna těla stojí za to!

Jak se vám daří skloubit StarDance s péčí o syny?

To je asi ta největší výzva. Kluci jsou samozřejmě moje priorita a chci, aby měli doma teplý oběd a všechno, co potřebují. Musela jsem si doma zavést nový režim a jsem vděčná za podporu rodiny. Bez ní by to nešlo. Pro ně jsem pořád máma a jejich názor má u mě pořád hlavní slovo.

Máte nějaké obavy z vystoupení v přímých přenosech?

Samozřejmě, že nervozita tam je. Nejvíc se asi bojím, abych nezapomněla kroky nebo nespadla. Ale snažím se to brát s humorem. Jak jsem nedávno řekla - v růžových šatech vypadám jako holčička, ale nesmíte se na mě dívat moc zblízka.

Co říkáte na konkurenci v letošní řadě StarDance?

Všichni účastníci jsou skvělí a každý má něco do sebe. Bude to určitě napínavé. Já osobně se snažím soustředit hlavně na sebe a svůj výkon. Vím, že to nebude jednoduché, a jak jsem zmínila, budeme potřebovat podporu diváků. Ale hlavně chci, aby to byla zábava - pro mě i pro diváky.

Jaké máte ambice v soutěži?

Upřímně, chtěla bych dojít co nejdál, ale vím, že konkurence je veliká. Mým hlavním cílem je užít si to, předvést to nejlepší, co umím, a hlavně nezklamat své fanoušky a rodinu. A samozřejmě, neudělat ostudu svému tanečnímu partnerovi!

Zdroje: autorský text, vlastní dotazování, rozhovor

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz