Hlavní obsah

Aprílové příhody

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Aprílové příhody jsou jedinou možností jak psát uvěřitelně o neuvěřitelných jevech.

Článek

Paranormální jevy když pomyslím i když nepomyslím jsou na nás nezávislé. Lidská podvědomí jsou připravena na přání je předávat-

1 Aprílová.

Příhoda se stala v září 2022, ale je stejně neuvěřitelná, pro někoho i veselá.

Moje podvědomí se někdy nudí, a tak si spouští pokusy samo. Přišel jsem na dvouletou zdravotní prohlídku. Sestra mě začala měřit tlak. Najednou vykulila oči, střídavě koukala na displey a na mne, napsala něco na papírek a běžela k doktorovi. Lékař mě ihned pozval, že mně změří tlak. Lehkým tónem říkám, že sestra vždy naměří o 10 více než lékař. Také on střídá svůj pohled na displey s pohledem na mě. To už jsem věděl, že moje podvědomí to spustilo. Ptal jsem se kolik naměřili. Sestra 190 a já 180. Tak jsem měl pravdu, říkám s úsměvem. To už lékař chápal, že se děje něco divného.Bylo mi jasné, že moje podvědomí spustilo běžný pokus samostaně. Když jsem mu líčil svůj zdravotní stav v posledních měsících, tak mě začal měřit znovu. Zjevně si trochu oddechl. Ptám se kolik naměřil. 130. A kolik jste chtěl naměřit. 130. Tak, říkám, že může být spokojený. Bylo vidět, že si měřením není jistý. Tak říká, vedlejší ordinace je kardiologie, tak vás tam změří. Napsal žádanku a šel jsem na kardiologii. Sestřičce před měřením říkám, že mi naměřili 130. Sestra odpověděla, že mají tlakoměr 10× přesnější. Naměřila 126,5. Napsala na žádanku a prohlídka pokračovala. Lékař byl nadále trochu nejistý.

Problém mají nejen lékaři, co v paranormalitu nevěří, stejně jako jiní dogmatici. V zahraničí mě znají 60 let, dokonce jako V.I.P. za neuronové sítě nejen iluzionistu. V Čechách se to tutlá, protože u nás paranormalita neexistuje.

Jedna kapka paranormality týdně by mohla být stravitelná.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám