Hlavní obsah
Lidé a společnost

Aprílové příhody

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Aprílové příhody jsou jednou možností, jak psát uvěřitelně o neuvěřitelných jevech.

Článek

Snad je uvěřitelné, že jsem se narodil. Kdyby můj dědeček nebyl vynálezce s uznanými patenty, tak bych musel uvažovat o mimozemšťanech. Děda se ze světové krize třicátých let minulého století nevzpamatoval a mým rodičům zůstala velká hypotéka na domě a já. Kolem mne dodnes probíhají neuvěřitelné jevy. Ani si je nemusím vymýšlet. Pro ochranu psychiky čtenářů bude dávkována jedna aprílová za týden, protože přímá účast na jevech, dokonce jim stačilo vidět videa sestřihaná z bezpečnostních kamer už před 50. lety způsobila nevěřícím tvrdým dogmatikům doživotní mindráky.

1 Aprílová.

Příhoda se stala v září 2022, ale je stejně neuvěřitelná, pro někoho i veselá. Jako mnohé před ní i potom. Moje podvědomí se někdy nudí, a tak si spouští pokusy s jevy samo. V tom případě musím zůstat v roli diváka, který se snaží lehce zlehčovat probíhající jev.

Přišel jsem k obvodnímu lékaři na dvouletou preventivní zdravotní prohlídku. Jako téměř devadesátiletý pacient. Sestra mně začala měřit tlak. Najednou vykulila oči, střídavě koukala na displej a na mne, napsala něco na papírek a běžela k doktorovi. Lékař mě ihned pozval, že mně také změří tlak. Nic špatného netuše lehkým tónem říkám lékaři: „Sestřička mně vždy naměří o 10 více než lékař.“ Výjev se opakoval. Také on střídá svůj pohled na displej s pohledem na mě. To už jsem věděl, že moje podvědomí se nudilo a spustilo dobrou iluzi. Ptal jsem se kolik naměřili. „Sestra 190 a já 180.“ Vesele říkám: „Tak jsem měl pravdu.“ To už lékař chápal, že se děje něco divného. Bylo nám jasné, že takový tlak mít nemohu. To bych cítil i vypadal jinak a nebyl veselý. Pokračovali jsme v rozhovoru o mých zdravotních potížích v minulých měsících. Asi po 5 minutách mě začal měřit znovu. Zjevně si jen trochu oddechl. Ptám se kolik naměřil. „130.“ A kolik jste chtěl naměřit. „130.“ Říkám, že může být spokojený. Bylo vidět, že si měřením není jistý. Lékař říká, že vedlejší ordinace je kardiologie, tak vás tam změří. Napsal žádanku a šel jsem na kardiologii. Sestřičce před měřením říkám, že mi naměřili 130. Podotkla, že mají tlakoměr 10× přesnější. Naměřila 126,5. Napsala na žádanku a prohlídka pokračovala. Lékař byl nadále trochu nejistý.

Problém mají nejen lékaři, kteří jsou přesvědčování, že paranormalita neexistuje, stejně jako jiní dogmatici v Česku. V zahraničí mě znají od roku 1963, už tehdy jako prvého na světě, kdo použití neuronovou síť na rozsáhlou úlohu pro počítače, stal se V.I.P. a kolem něho se dějí neobvyklé věci. V Čechách se to tutlá, protože u nás dodnes neexistuje paranormalita a do nedávna neuronové sítě.

Proto jedna kapka paranormality týdně by mohla být stravitelná pro české dogmatiky.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám