Hlavní obsah

Když šéf jen radí a nic nepřikazuje

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Někdo zásadně radám nevěří, pak mu nelze pomoci.

Článek

Odpoledne při odchodu na jednání s generálním ředitelem mě napadlo doporučit mé sekretářce, aby dnes šla ze zaměstnání rovnou domů a již nikam nechodila. Těžko bych vysvětloval proč, stejně by mi nevěřila. Asi po čtrnácti dnech se nerada přiznala, že na doporučení nedala. Po příchodu domů znovu vyšla před dům a poprala se se sousedkou. Dokonce musela zasáhnout policie. Při tom prý se neprala ani jako dítě, vůbec za 30 let svého života neměla jediný násilný konflikt. To jsem nevěděl. Šestý smysl opět se projevil. Takové konkrétní doporučení jsem dal poprvé. Bylo to 20 let od doby, kdy mé rady poznali i v Americe. 10 let po té americké vedení nadnárodní firmy na hodinu propustilo 5 evropských oblastních ředitelů s tím, že ředitel se může mýlit, ale nesmí odmítnout bez uvážení dobrou radu. V Evropě si mě ukazovali jako mořskou pannu. Radil jsem nejen dobře, ale i bez nároku na odměnu. Nikdy jsem se nechlubil, komu a co jsem poradil. Ti co mě nevěřili, zjistili. že na nápravu je pozdě. Když se rada splnila a to vždy, tak to byla prý náhoda. Vykládejte nevěřícím, že šestý smysl existuje stejně jako podvědomí, které to zvládá.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz