Hlavní obsah

Mračoun, mručoun nebo bručoun?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Máte také bednu alespoň v neděli?

Článek

Ještě jsem nenapsal nadpis příhody a už je tu další. Někdo si je musí vymýšlet co by se mohlo stát a já se nestačím divit, co se kolem děje Tak nejdříve tu s mračounem. Říkají tak čtverečku se škaredícím obličejem. I na něm je vidět, že nás baví neználci. Použijí dosti srozumitelný název z východu, protože ji pochopí i Češi: „kvadratnaja golova“, z dalekého západu „cube“ a z toho česky „kuba“, jen v horším provedení. Starší Češi jako já znají bednu. Vždy t to bylo označení člověka chytrého nebo který chtěl chytře vypadat. Tam by byl 0mračoun doma. Zkoušel jsem, co tomu říká moje obrazovka. Když přestanu já psát, tak stmavne po 5 minutách, mručouna drží15 minut, zřejmě za mne pracuje. Tím také plním plán dvě slova denně, která nezná česká AI.

Mručoun se mi objevuje sám a chci se zeptat i vám. Objevil se naposled, když jsem četl neškodný článek o Janě Maláčové a byl uprostřed textu. Mručoun se mi objevuje dosti často, domnívám se, že ni někdo šlape na kabel.

Nakonec další otázka. Když píši důsledně s editorem Microsoftu, jiný nepoužívám, tak mi při každém stisku klávesy bliknou uprostřed obrazovky dvě barevné tečky jako dvojtečka při černobílém textu. To mi říká, píšeš dobře, záznam je dokonalý. Dělal to starý monitor jako zcela nový.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám