Hlavní obsah

Působení Nuselského mostu na psychiku chodce.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Mnoho vlivů na mysl člověka. Podvědomí i vnímání mnoha anomálií.

Článek

Nejdříve příjemnou iluzi: „Jsem váš, také policista“

V dobách, kdy nebyla obecně omezena rychlost na dálnicích, tak na Mostě Klementa Gottwalda byla omezující 50 km a obvyklé měření radarem. Starší policista za mostem mě zastavil a říká: „Pane řidiči, víte, kolik jste jel?“ Usmál jsem se: „Asi trochu nad padesát“. On: „Devadesát, možná i devadesát šest“. Pokračoval jsem s úsměvem: „Prosím vás, s tímhle rozhrkaným Trabantem, vždyť by se mi rozsypal“. Už jsem viděl, že pokus může pokračovat. Z oken činžáků se na nás dívalo hodně lidí a on povídá: „Máte nějakou větší bankovku? Já vám vrátím drobné“. Tak jsem rozměnil a spokojeně jsme se rozešli. Všichni byli spokojení, diváci v oknech, policista si vyměnil drobné a já spoustu drobných. Nevím, o co je to uvěřitelnější než předchozí pokusy, ale s dopravní a pohraniční policii mnohých zemí bylo hodně příjemných a zábavných povídání při mých pokusech.

Teď psychotronická měření.

Při projíždění vozem metra mostem jsem cítil pod sebou dělené elektromagnetické pole. Snažil jsem se spočítat kolik je těch anomálií, což většinou vozy na mostě mají dost velkou rychlost. Po mnoha průjezdech jsem jich napočítal celkem dvanáct. Dlouho jsem si nedovedl představit příčinu. Pak jsem si uvědomil, že je pod mostem seřaďovací nádraží a začal jsem počítat skutečné koleje pohledem z mostu. Napočítal jsem osm, stále jsem po každé ve voze napočítal dvanáct. Znovu jsem šel na most počítat. Všiml jsem si, že jsem nezapočítal dvě tramvajové koleje na ulici a opakovaně jsem stále měl ve voze 12. Při dalším počítání za slunného dne jsem objevil pod korunami stromů další dvě odstavné koleje. Bylo dopočítáno. K dovrčení pokusu bych potřeboval vypnout elektrický proud na nádraží, abych mohl oddělit příčinu co cítím, protože jako jednotka anomálie se jevila dvě koleje s jednou elektrickou trakcí. Působení geologické anomálie je také znát, ale je cítit jinak nad šikmými stěnami údolí.

Chůze po mostě.

Psychologické ovlivnění mysli člověka je zesíleno i optickým vnímáním délky mostu a většinou i větrem proudícím v ose údolí. Navozený stav je velmi podobný nastupujícímu pasažéru před odletem letadla. V tu chvíli je aktivováno podvědomí a člověk je přístupný náladám okolí. Bohužel se nedá vyloučit zlý úmysl posílat lidi, aby skočili z mostu. Také dvanáct střídavých změn elektromagnetického pole během několika minut může člověka oslabit. Halasným popíráním těchto jevů bráníme mnoha solidním vědcům se problémem zabývat. Posměch v této oblasti je velmi účinný nejen pro vědce. Zachránil jsem za desítky let mnoho sebevrahů od stadia příprav až po včasné kříšení po přiškrcení při pověšení. Jisté je, že se dalo nejméně polovině skoků zcela zabránit. Každý mozek v pudu sebezáchovy vysílá do okolí žádost o pomoc jako při úrazech. U osob blízkých včetně strýců, tetiček, bratranců i sestřenic lze tuto žádost cítit i na stovku kilometrů. Viz publikované příklady na mediu Seznam. (Praha – Česká Skalice, Vrchlabí – Ůpice). Proti dřívějším problémům s rychlým kontaktem na dálku může dnes hodně pomoci zavolání mobilem.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz