Hlavní obsah

V mléčném baru šel půllitr naproti sběrači nádobí.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Nepochopitelný pohyb prázdného skleněného půllitru od limonády zaskočil sběrače nádobí, když si šel pro půllitr a byl ještě 3 m od něho.

Článek

Uprostřed dolní poloviny Václavského Náměstí na pravé straně při pohledu k Muzeu byl hotel Družba, v přízemí mléčný bar a občerstvení, vzadu restaurace. V předu asi 9 zvýšených stolků připevněných k podlaze, pak pár stolků k posazení ke kávě a dále už trvale otevřené dveře do restaurace. Než jsem dopil svůj mléčný koktail tak se přední stolky vyprázdnili a sběrač nádobí začal uklízet stolky. Když se vracel s prázdným košíkem tak se pohnul na stolku asi 3 m vzdáleném prázdný limonádový půllitr stojící asi 15 cm od okraje stolku, a dopadl asi půl metru od stolku, téměř k nohám přicházejícího sběrače, roztříštil na mnoho kusů, jako by byl hozen ode dveří směrem ke mně. Sběrač se lekl a hned se podíval na mě, byl jsem právě jediný přítomný zákazník v přední části místnosti, usmál jsem se, ale jemu se to zábavné nezdálo. Znova se podíval vyčítavě na mne a šel pro koště. Když střepy uklidil do nádoby na odpad tak si mne znovu dlouze prohlížel jako by chtěl vysvětlení. Vnímal jsem myšlenku uklízeče: Viděli jsme to dva, ale já to nezpůsobil.“ přistoupil ke stolku a snažil se s ním zatřást. Stolek se ani nepohnul, byl zároveň opřen o nosný sloup. Nikdo další poblíž nebyl. Pád půllitru vzbudil pozornost dalších přítomných v zadní části místnosti, ale zřejmě si mysleli, že upadl sběrači z ruky. Protože rozbití skleněného půllitru na betonu způsobilo rozruch mezi návštěvníky, tak teprve po několika minutách, po úklidu střepů, jsem šel k tomu zvýšenému stolku (občerstvení na stojato), abych sám zjistil, zda se stolek nekýve. Byl přišroubován jako ostatní pevně k podlaze a horní deska byla suchá.

V roce 1967 prostřednictvím členství v komisi ČSAV pro psychotroniku jsem spolupracoval s psycho institutem v Leningradu na psycho generátorech spíše jako oponent. Dostal jsem od nich filmový záznam několika pokusů s mediem Kulagina. Byla vždy v plavkách, asi 40. letá a v laboratoři na vzdálenost 5 m pohybovala skleněnou litou vázou podle pokynů výzkumníků do stran i vpřed a vzad. Bylo zaměňováno několik dalších předmětů z litého skla s vahou 1 – 3 kg. I tenkrát jako dnes pisálkové psali, že měla magnety v rukávech a pokusy byly dělány v tmavých hotelových pokojích. Opět domněnky byly nakonec považovány za fakta. Tak se to tvrdí i dnes.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz