Hlavní obsah
Hry

Mafie Brno útočí

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Brno Podsvětí

Mafie Brno 2023

V Brně každoročně probíhá recesní městská hra s mafiánskou tématikou. Zkoušeli jsme ji hrát a přinášíme Vám ty nejlepší a nejzajímavější reporty ze hry. Tentokrát se jedná o útok z pohledu nebohé oběti.

Článek

Začínám se bát o svůj život!

Vím, že po mně jde a že se jeho aktivita stupňuje.

Na kulečníkovém turnaji si užívám poslední minuty bezpečí. Mám zde spoustu kumpánů, se kterými se dobře známe a věříme si. Dokonce i s ředitelem turnaje mám úmluvu, že nebude nahlas vyhlašovat moje jméno, aby to náhodou neslyšel můj případný vrah.

Po skončení kulečníkového turnaje jsem vyrazil v klidu k autu. Když jsem prošel kolem něj, téměř okamžitě jsem ho poznal. Poznal jsem ho, i když byl ke mně otočený zády a snažil se vypadat nenápadně.

Stál ve vedlejší uličce a já věděl, že nastává zlomový okamžik! Hned jsem zrychlil a začal v kapse hledat moji jedinou záchranu, rukavičku. Začal jsem si ji nasazovat, když v tom za sebou uslyším dusot. Rychlým během se mě snaží dohonit a oddělat. Je jediná šance, jediný pokus, teď, nebo nikdy! Běžím ke dveřím, které jsou ale zavřené! Pokud se mi nepodaří nasadit rukavici na první pokus, bude to znamenat konec! Je to velmi obtížné, ale nevzdávám se jen tak bez boje! Už jsem skoro u dveří a on už mě skoro má!

Sláva! Všechny prsty se vešly přesně do správných otvorů! Už jen dotáhnout rukavici za okraj a otočit se na něj. Zastavil jsem jeho útok pouhých pár centimetrů přede mnou. Ještě žiju, ale mám naděláno v kalhotách… Kdybych ho nepoznal, tak bych si určitě rukavičku včas nenasadil…

Nebyl to vůbec marný pokus! Čekal tam na mě několik hodin, Honza si tímto vysloužil můj respekt.

Oč se vlastně jedná?

Hra Mafie Brno má jednoduchý koncept: Každý hráč se stává součástí velkého mafiánského kruhu. Hráči se vžijí do role mafiána a snaží se přežít. Lovit a nebýt při tom uloveni.

Všechno probíhá na pozadí našeho běžného života, takže se musíme mít stále na pozoru. V této hře nikdy nevíte, kdy a kde vás může někdo překvapit. Může to být při cestě do školy, do práce, na zastávce, na tréninku, v kině, v divadle, prostě kdekoliv.

Je potřeba zdůraznit, že hra je nekontaktní a nenásilná a téma mafie je pouze k dokreslení příběhu. Vyřazování hráčů probíhá pouze symbolickým dotykem ruky s nasazenou bílou rukavičkou.

Registrovat se a hrát může kdokoliv, kdo tráví dostatek času v Brně a má chuť si zpestřit svůj volný čas něčím nevšedním. Detaily a časy registrace se dozvíte na webových stránkách Mafie Brno nebo na jejich Facebooku.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz