Hlavní obsah
Aktuální dění

V Brně se opět probouzí Mafie

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: Brno Podsvětí

Mafie Brno 2023

Hledáte neobvyklou a vzrušující zábavu? Jednou ročně se v Brně pořádá hra s mafiánskou tematikou. Hráli jsme ji, je napínavá a plná nebezpečí, ale zároveň je i velmi zábavná.

Článek

Honza neměl na Facebooku vůbec žádné veřejné informace. Nepodařilo se mi o něm téměř nic zjistit, kromě jedné maličkosti: dnešní upíří večer na Flédě. S velkou nadějí a s odhodláním jsem tam vyrazil.

Přišel jsem velmi brzy, stihnul jsem to už na devátou. Obsadil jsem strategické místo, odkud jsem viděl na všechny příchozí lidi. Začalo dlouhé čekání.

Po delší době jsem si všiml jednoho pána, to by mohl být on, ale nějak mi to neštymovalo. Nevypadal přesně podle fotky, že by tak rychle změnil svoji vizáž? Po dlouhém přemýšlení a zkoumání, když nikdo jiný další podobný nepřišel, jsem šel na věc. Opět negativní kill, zamordoval jsem opět nevinného člověka. Holt neměl vypadat podobně jako moje oběť. Já nemám s nikým slitování, a když už se mi jednou někdo dostane na mušku, tak se neznám.

Náhle uvidím známou tvář. Kde se tady bere? Nejde on náhodou po mně? Dostávám strach… Asi se na to už vykašlu a půjdu pryč. Odešel jsem tedy k autu. Nevím teď, co mám dělat. Mám strach, že mě zabije můj vrah, pokud to tedy je on, ale touha po vítězství je větší. Tak to teda zkusím, vrátím se zpět.

Uvnitř zrovna vrcholila svlékací akce, nikdo nedával pozor a já měl tedy dobrou příležitost si všechny uvnitř prohlédnout. Asi tady není… už chci nadobro odejít, když tu najednou zahlédnu více známých tváří. Mezi nimi je určitě Honza. Teď už by to mělo být jisté, nasazuji rukavici a pěkným dalším killem Honzu pozdravím. Nestihne sebou ani škubnout a už je tuhý…

Oč se vlastně jedná?

Hra Mafie Brno má jednoduchý koncept: Každý hráč se stává součástí velkého mafiánského kruhu. Hráči se vžijí do role mafiána a snaží se přežít. Lovit a nebýt při tom uloveni.

My už tuto hru hrajeme několikátým rokem a vždy nás dokáže něčím překvapit. Našim hlavním cílem je postupně hledat a vyřazovat ostatní hráče. Leckdy to nebylo snadné, protože každý hráč může do své hráčské karty informace zašifrovat, takže často jsme u toho přemýšleli i několik dlouhých hodin, než se nám podařila rozluštit ta správná místa k setkání.

Všechno probíhá na pozadí našeho běžného života, takže se musíme mít stále na pozoru. V této hře nikdy nevíte, kdy a kde vás může někdo překvapit. Může to být při cestě do školy, do práce, na zastávce, na tréninku, v kině, v divadle, prostě kdekoliv.

Je potřeba zdůraznit, že hra je nekontaktní a nenásilná a téma mafie je pouze k dokreslení příběhu. Vyřazování hráčů probíhá pouze symbolickým dotykem ruky s nasazenou bílou rukavičkou.

Registrovat se a hrát může kdokoliv, kdo tráví dostatek času v Brně a má chuť si zpestřit svůj volný čas něčím nevšedním. Detaily a časy registrace se dozvíte na webových stránkách Mafie Brno nebo na jejich Facebooku.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám