Článek
Adéla Pulcová, známá jako Shopaholic Adel, tyranka partnerů a zvířat
- emocionálně nestabilní livestreamy (psychické a mnohdy i fyzické týrání partnerů, nadávky a napadání jiných lidí)
- týrání a možná nepřímé, spíš přímé zavinění úmrtí několika domácích mazlíčků
- merch s ukradeným Starbucks logem
Marek „Datel“ Valášek, propagátor gamblingu a super lhář
- parodoval a veřejně napadal jiné influencery
- propagoval pochybné sázkové stránky pod hlavičkou „kamarádů“ (překlad: snažil se tvrdit, že propaguje gambling, který vlastně není tak úplně gambling a zaručeně funguje - aneb vydělává na prohrách svých fanoušků), čelil obviněním z manipulace a neetického byznysu.
- přes velmi vysoké dluhy si užívá na dovolených a bezostyšně lže u soudu, že nevydělává a nemá čím splácet
- lhal o užívání přípravků ke zbytnění svalové hmoty
Adam Kajumi - online pasák
- napojení na OnlyFans dívky, které údajně „manažuje“, (překlad: je to nechutný online pasák)
- propagace placeného koučinku, jak vydělat miliony (zaručeně funkční, jak jinak)
- streamy, kde s Natálií Grossovou působili jako žebrající pár.
Tary, kdysi parkourista, dnes jen arogantní průserář
Taras „Tary“ Povoroznyk býval vzorem dětí, dnes je symbolem selhání influencerství. Kritiku si vysloužil za:
- zesměšnění fanouška („ Já nemám drahý merch, ty máš málo peněz“),
- jízdu autem se sklenicí alkoholu v ruce, zběsile rychlé jízdy
- arogantní přístup k veřejnosti i dětem
- Oblézání mladé holky v klubu, když je manželem a otcem
Tary se sice omluvil, ale důvěru veřejnosti si už zpět plně nezískal.
Denisa Kouřílková alias Sugar Denny, uřvaná baronka von Prášilová
- obsah nevhodný pro mladé publikum, které ji sleduje,
- chlubení se vyděláváním peněz na počátku prací v pyramidovém schéma
- veřejné výpady a „beefy“ s jinými influencery
- hraní si na oběť, zatímco sama provokuje a vyvolává drama (neustále)
Zatímco část publika v ní vidí symbol emancipace, jiní mluví o zneužívání pozornosti pro zisk.
Tadeáš Kuběnka - Sugar Denny ve skoro mužské verzi
- veřejné hádky s každým
- neustálé změny identity, image a orientace prezentované jako „content“,
- veřejné zesměšnění fanouška
- účelové konflikty s ostatními influencery pro zvýšení sledovanosti, exposování jiných influencerů
Kuběnka je extrém. Pro někoho queer ikona, pro jiného symbol zneužití internetu jako jeviště pro soukromý cirkus
Necháte své děti sledovat takovou kupu chodícího bizáru a nekalého chování?
Zdroje:
Internet, Youtube, Tik Tok.