Článek
Nechci zmiňovat název společnosti ani jména zaměstnanců, kteří mě informovali. Řekněme, že bonus by za uniklá fakta kurýři určitě nedostali.
Do aplikace oné rozvážkové firmy musím vždy udávat jinou adresu, než na které ve skutečnosti bydlím. Záleží pak na komunikaci s daným kurýrem. Bylo pro mě tak automatické, odměnit ho spropitným. Objednávám si jídlo i víckrát do týdne, přijdu tak do styku s hodně zaměstnanci. Někdo je ochotný, někdo nerudný.
Už o několik měsíců dříve mi někdo z těch nerudnějších kurýrů odvětil, že „spropitné jim je úplně k ničemu.“ Nijak jsem se nad tím nepozastavila.
Narážka se však objevila i podruhé, tak jsem se s daným člověkem dala do řeči. Nesmí o tom vůbec mluvit. Kolonka v aplikaci nazvaná přímo „spropitné kurýrovi“ kurýra ani nemine.
Nutno říci, že ne každá rozvážková firma to má zavedené stejně. Setkala jsem se prozatím pouze s jednou.
Až se příště budete divit, že je na vás řidič s jídlem nepříjemný i přes to, že jste mu dali pěkné dýško, možná je to právě pro to, že z toho nemá ani korunu.