Hlavní obsah
Lidé a společnost

Tohle už by měl Jakub Prachař řešit soudně! Agáta si koleduje

Foto: David Švarc/ChatGPT, ilustrační foto

Agáta ví, co se prodává. Prachař i Mia jsou záruka zájmu a peněz.

Agáta znovu otevírá jejich vztah. Vytahuje drby i soukromé přání jejich dcery Mii. Prachař mlčí, ale co má dělat? Sleduje, jak se jeho jméno prodává dál.

Článek

Agáta tvrdí, že už by Prachaře ani nechtěla. Ale potřebuje ho. Ne přímo doma – ale v obsahu. V podcastu. V titulcích. A teď do toho tahá i jejich malou dceru Miu. Výmluvy, že je to jen upřímnost a bez filtru, jsou směšné. Upřímná by byla, kdyby si tyhle řeči nechala pro sebe a dítě ochránila. Tohle není terapie – tohle je marketing.


Posloucháte ty její řeči? Jednou tvrdí, že Mia chce, aby si vzala znovu Kubu. Agáta se zasměje a rozpitvá to do detailu. Místo aby ji objala a nechala snít. Podává to jako další bonusový obsah. Už dřív přitom říkala, že s Prachařem si rozuměla víc než se Soukupem. Tam už jsme měli trailer, teď je tu hlavní díl.

Stačí pár vět a všichni to přetisknou. Sponzoři se smějí. Podcast jede. Návštěvnost webů raketově stoupá. A Agáta ví, že starý vztah se prodává líp než jakýkoli jiný příběh. A když do toho zapojí dceru? Dvojitý jackpot. Protože na dětech si vždycky ulovíte emoce publika.


„Říká, jestli bych si teď nemohla vzít Kubu.“ Tohle říká Agáta s úsměvem do mikrofonu. A pak přihodí: „Už by mě ani nechtěl.“ Je to prý vtip, je to prý pravda. Každopádně je to hlavně obsah. Další důvod, proč rozebírat bývalého manžela. Další způsob, jak jeho jméno monetizovat.

A přitom Prachař? Ani slovo. Nikde. Nevypráví, jaká je Agáta. Neřeší ji veřejně. Nepřipomíná jejich spory, nevěry, minulost. Dělá jen jedno: vychovává jejich dceru ve střídavé péči. Má svoje práce dost. Ale Agáta jeho ticho využívá. Protože ticho se dá dobře naplnit vlastní verzí pravdy.


Chci věřit, že ho to aspoň trochu nechává chladným. Ale člověk nemusí být psycholog, aby viděl, že musí být z toho úplně v háji. Když slyší, že jeho dcera říká něco takového, a ví, že místo citlivé reakce to její matka prodá jako příběh na Spotify.

Tohle už není o upřímnosti ani o zábavě. Je to špinavý byznys se soukromím. Agáta se přiživuje na jeho jméně, protože se prodává lépe než vlastní produkt. A když to nestačí? Tak vytáhne jejich dceru Miu. Protože ví, že na tom se nikdo neodváží šetřit emocemi.

Je to odporné. A přesto jí na to pořád skáčeme.


Osobní názor na základě veřejně dostupných informací a toho, co Agáta sama říká.



Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz