Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Hluboce „inteligentní“ konverzace aneb nefalšovaná domácí pohoda

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Děda Víťa

Autor článku, děda Víťa s manželkou Gitkou.

Inu, když jste spolu delší dobu v pevném vztahu, mohou se občas přihodit neuvěřitelné storky. A tohle je jedna z nich - zaznamenaná přesně podle pravdy, přísahám.

Článek

Kamarádi, nedá mi to, poskytnu vám vzor jedné naší domácí, hluboce inteligentní konverzace. Reálně proběhlo včera u nás doma.

Představte si situaci - včera jsem vstával ráno ve čtyři, jel jsem do Pezinku, byl jsem celý den v práci, kde zrovna dnes bylo faaaakt dost co dělat, vrátil jsem se do Bratislavy, musel jsem ještě jet do servisu nechat zkontrolovat auto, odtud úúúž jen na nákup, a takhle večer chviličku po páté hodině jsem dorazil domů.

Vzhledem k tomu, že ráno jsem si stihl dát „k snídani“ jen asi 10 dkg sýra (a nic víc), a „k obědu“ jsem v práci stihl slupnout jen jeden pomeranč a jeden velký hrnek kafe (a nic víc) , dovedete si asi představit jak unavený a hladový jsem se objevil doma.

Moje manželka Gitka je ale samozřejmě perfektní žena, tohle všechno chápe, a tak když jsem otevíral dveře, měl jsem už na stole teplé kafíčko, a bohatá svačina se mi právě dochystávala. Jenže na druhou stranu - byla doma celý den sama, také tu něco zažila, a jako správná ženská si o tom chce s chlapem popovídat.

A teď hrubý přepis té slíbené konverzace:

Já : „Ahoj lásečko, našel jsem cestu domů.“

Gitka : „Tož vítaj, vítaj. Na stole už máš kávičku, svačinka už se Ti chystá.“

Já : „Super, převleču se, umyju se, a jdu se najíst.“

(sedíme u stolu).

G.: „Podívej se, jak jsem porovnala tenhle šuplík…“

(cpu se) : „Uhmmm…“

G.: „Je tu nově taková krabička, v ní budou ty kablíky…“

Já : „Uhmmm…“

G.: „Bude to tak hezčí a bude se ti v tom líp hledat…“

Já : „Uhmmm…“

G.: „Taky jsem byla u doktora. Říkal mi tohle a tohle…“

Já : (pořád se ještě rychle cpu) : „Uhmmmm…“

G.: „Na internetu jsem četla článek o Karlu Gottovi. Psali tam tohle a tohle…“

Já : „Uhmmm…“

G.: „A chutná ti ten koláček?“

(plnou pusu koláčku a kafe a usilovně žvýkám) : „Uhmmm…“

G.: „Aha, a dáš si ještě jeden?“

(velmi radostně a nadšeně) : „Uhmmmm…, mňam…“

G. (nese další koláček) : „A řekneš mi taky něco jiného než uhmmm…?“

Já : „Uhmmm…, jasně, hned jak se najím!“

Tož, kamarádi, i o tomhle je někdy život. Děkuju za to, že jsi, lásečko moje, a děkuju za Tvoji svatou trpělivost se mnou. Úúúúž jsem nasycený, napitý, odpočatý. Jsem k dispozici a poslouchám…

Foto: Děda Víťa

Ach ano, tohle jsem pro svou ženu kdysi vyrobil :-)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz