Hlavní obsah

Jak mě zajalo TEMU ?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Dr. Harald Potůček

Propadl jsem, sakra, už taky já, OMFG…

Propadl jsem TEMU, chytilo mě do spárů, miluji, nenávidím, nechci, zas musím..pardon už zase, ještě něco zkusím…

Článek

TEMU mě sežralo, už je mi hej.

Minulý týden, to jsem se smál, teď už tu Temu mám, a nevím jak dál.

Čepici musel jsem, zas novou mít, když jich mát tolik, víc musím chtít.

Temu mě laskalo něžnými drápky, neměl jsem pocit komerční skládky.

A už jsem v seznamu, odejít nejde. Ten, kdo tam vejde, ten tam i sejde.

A co má kreditka, kdy se to sekne, účet můj bankovní tiše si hekne…

Teď čekám na balík, Temu mě píše, už pije dosyta z mé pěkné číše.

Nemocen doma, zklíčeně sedím, na Temu zase, online už hledím…

Mám pocit, dotek jak Boží, Temu se doma zrychleně množí…

Utíkám do kůlny, apka mě píše, že zas mám objednat, dostat se výše..

Není už úniku, odlétám pryč, poletím na Měsíc nebo už nic.

Hrobeček malinký v koutku se skrývá, nový zas balíček v rohu se kývá…

Temuamen

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám