Hlavní obsah
Krása a fitness

Jak bolí krása? Tři ženy, tři zkušenosti. „Enormní rty nechápu!“ říká žena po jejich zvětšení

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Ali Pazani/Pexels

Dnes je trendem malý nos, obří ústa a celebrity často zdobí i tetování. Moje tři známé se rozmluvily o estetických zákrocích, které podstoupily, jelikož tomuto trendu podlehly. Lítost se nedostavila jen u tetování.

Článek

Markéta – zvětšení rtů

„Enormní rty nechápu. Nechápu, jak na to mohou chodit celebrity jako na kafe,“ říká moje známá Markéta, která si nechala zvětšit rty pomocí kyseliny hyaluronové. Na aplikaci šla na doporučení jiné kamarádky, která před aplikací využila znecitlivující přípravek Emla. Sama však žádný přípravek před samotnou aplikací nepoužila, kdy si nechala aplikovat 1 ml kyseliny. Samotná směs prý měla obsahovat lidokain, což je lokální anestetikum. „Ty vpichy prostě cítíte. Je to nepříjemné,“ popisuje zážitek Markéta. Rty si nechala zvětšit jen decentně, aby výsledek nepřipomínal kačeří pysky, a ačkoliv je s výsledkem spokojená, proceduru už by prý znovu nepodstoupila. „Asi jsem zkrátka nesnesla ten pocit, že do mě někdo vpravuje cizí látku,“ shrnula svoje zážitky Markéta.

Gabriela – rhinoplastika

„Peklo na zemi!“ konstatovala Gabriela, když mne zajímalo, jak probíhala její rhinoplastika. Podle Gabriely podstoupila zákrok v analgosedaci a lokálním umrtvení. „Doteď toho lituji, měla jsem to prospat,“ říká s tím, že na ni léky prý příliš nepůsobily. A ačkoliv byl prý chirurg skvělý a celou dobu s ní komunikoval, odnesla si z operace drobné trauma. „Pořád slyším, jak říká, že bere lžičku a škrabe mi s ní po kosti,“ vzpomíná Gabriela na průběh operace. Vzpomínala si i na jiné nepříjemné detaily, jako je například šití. S výsledkem je prý spokojená, ale kdyby mohla vrátit čas, prý by do operace znovu nešla, jelikož i rekonvalescence je velice nepříjemná – obzvlášť v letních měsících. „Měla jsem smůlu a dostala rýmu. Po operaci člověk nesmí smrkat, takže to bylo hrozné, vše musíte vyčistit jen vatovou tyčinkou. Nos byl jak dřevěný,“ popisovala Gabriela. „Masáže nosu jsou extrémně nepříjemné, výsledek nejistý, jelikož nos se vám tvaruje a roste celý život… Ne. Už bych do toho znovu nešla,“ shrnula.

Sára – tetování

Nejlépe dopadla má známá Sára. Tu totiž nezdobí žádné estetické zákroky, nýbrž tetování, které si nechala aplikovat na ruce, nohy, záda i žebra. „Žebra trochu bolí,“ směje se Sára, „ale stojí to za to. Žádného tetování nelituji. Nemám vytetované stupidní motivy jako tlapky, hvězdy nebo delfíny,“ říká. „Nad každým tetováním jsem přemýšlela dlouho, každé má svůj význam. Udělala jsem to tak, že když si vezmu šaty, nikdo ho neuvidí. Když si vezmu tričko a kraťasy, uvidí ho každý,“ tvrdí Sára. V budoucnu plánuje další tetování a prý nikdy nelitovala ani jednoho, které na své kůži má.

Zdroj: Autorský článek: Respektuji své známé a ponechám je v anonymitě. Přesto však doufám, že jejich recenze poslouží jiným k přehodnocení svého vzhledu a nutnosti estetického zákroku. Každý je přeci krásný svým způsobem!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz