Hlavní obsah

Problém Babiš

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Já vám nevím. Vždy mě iritovali arogantní lidé a hloupí lidé, kteří se tváří jako moudří a skoro všeznalí a vše mocní.

Článek

Tu aroganci mocných, kdysi dobře charakterizoval Jan Werich. Je to prý paruka, která skrývá inteligentní pleš. Asi to není přesné, ale vystihuje to podstatu.

Nikdy jsem nemusel pana Klause, pro jeho přezíravost a konec konců aroganci. Tak teď jsem na tom hůře. Uznávám, že pan Babiš je výborný obchodník, ale to je tak asi všechno. Kde se v něm vzalo přesvědčení, že ví, co a jak. Pokud mě paměť neklame,tak jasná, lehká a jednoduchá řešení, měli vždycky „jednodušší lidé“. Nezpochybňuji inteligenci pana Babiše, ale někdy je to skoro na pováženou.

Takže, zlikvidovat všechny možné zdroje babišovské nepřízně, no to je reálný úkol, no jak a pro koho.

J.K.Tyl, ve svém Švandovi dudákovi, ústy Vocílky konstatoval, že peníze světem vládnou. Jo, asi jo.

To má Babiš takovou moc, že i ti podřízení typu Schillerové, Havlíčka, stáhnou chvost a konají, co chce on? Asi vážně má.

No a co teď. Atˇuž to jsou „seriozní noviny“, nebo "bulvár, pokud poukazují, „že je král nahý“, tak ty je třeba eliminovat. (Jde to i celkem slušným způsobem, který něco stojí, no ale přece máme na to!)

Proč se vůbec rozčiluji. Babiš je zastáncem seniorů. Jsem také senior. A ta jeho přízeň se mi dost „ekluje“. Ona je to přízeň, jen pro můj hlas.

Držím palce nezávislosti toho tisku. Asi toho moc nezmůžu. Babiše a jeho názory, opravdu nemusím.

No snad nás Pán Bůh ochrání před nepravými proroky…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám