Hlavní obsah
Lidé a společnost

Starý muž

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Na poslední článek o Nenávisti jsem dostal poznámku, že jsem opravdu starý, když si pamatuji třídní nenávist. Ano, jsem starý, ale zatím se do mě nepustil ten nějak od A.

Článek

Mám rád písničku, která hovoří o starém muži. Autora raději neuvádím, je momentálně tak trochu na indexu.

Píše se a hovoří, že jsme rozdělená společnost. Asi jsme a to je přímo imperativ pro řadu zachránců, kteří nejlépe vědí jak, co a proč.

Občas si poslechnu jednání ve sněmovně, něco si i přečtu. Nestačím se divit, jak při tom mládnu. Ještě nedávno jsem si připadal, že je mi tak kolem deseti let, po vyslechnutí některých vystoupení a dneska už se blížím tak devíti a půl roku. Měl bych být vděčný za to mládnutí. Nejsem. Vede mě k tomu obyčejný kalkul. Jestli to moje mládnutí, bude pokračovat, tak riskuji, že mi pro mé omládnutí vezmou i důchod!

Nerozumím tomu, jak někteří politici docela bezostyšně ze mě dělají přihlouplého panáka, jehož jediná hodnota spočívá v tom, že má hlasovací právo a tudíž jeden hlas. Vyniká v tom jeden politik, za nímž stojí množství důchodců, protože se postaral o zvýšení jejich důchodů, na úkor zadlužení této země. Že by opět to římské "chléb a hry"? Na hry už nejsem a chléb mi stačí.

Opravdu mi vadí, jak se kdosi snaží ze mě udělat vola, který si neumí spočítat 1+1, je to vážně urážlivé. Pán Bůh zaplať, nejsem politik a ani jsem jím nikdy nechtěl být. Taky mě minulo," kdo dostane ouřad, dostává s ním i rozum!" Nechci generalizovat, není to ani většinové, ale vyskytuje se to.

Takže, než mě zkrentí ten od A, nebo i ten od P, rád si zajdu na kávu do kavárny Avijon a přes to velké okno, budu pozorovat ten venkovní cvrkot.

Jsem přece starý muž..

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám