Hlavní obsah
Názory a úvahy

Jak se zbavit telefonní operátorky?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Chce to ihned rázně zakročit a nenechat jí ani dýchat.

Článek

Jak se lze zbavit telefonní operátorky, která nabízí výhodné pojištění?

Takové vždy řeknu, že moc děkuji za lukrativní nabídku, ale já sama pracuji na IČO a dělám pojištění. Takže mám vše pojištěné a to jak to lze jenom nejlépe.

Jak se zbavit telefonní operátorky, která nabízí investice na 14 dnů či na měsíc s vysokým úročením například 100 % ?

Tyto telefonáty mám za poslední rok velmi často. Jedná se o několik společností a jejich telefonní operátoři jsou nejvíce neodbytní ze všech telefonních operátorů. Nejprve básní o nějaké skvělé firmě, která zrovna nyní vstupuje na český trh a operátor je tak velkorysý, že mi umožní jako jednomu z prvních být u toho. Je to velmi hodný člověk, že má takový zájem na tom, aby se moje peníze takto nadstandartně zhodnocovaly.Jeden mladý operátor mi nabízel i investici do Hollywoodu. Tohle má podobný scénář jako inženýr na zahraniční misi a osamělá žena, která sedí u kompu. Inženýr se zrovna zamiluje do ní a ne do někoho jiného.Tedy velká náhoda a obrovské štěstí. Náhody jsou ale vyloučeny a štěstí je velmi pomíjivé.

Operátorů se vždy zeptám, kolik do tohoto projektu, který má takto nadstandardně nastavené úročení, investovali oni sami. Či zda to doporučili vlastní rodině? Vydělat za měsíc 100 % z investice je velmi lákavé. Určitě by se vyplatilo si peníze na investici půjčit i u nebankovní lichvářské společnosti. Operátoři nemají na moje otázky většinou žádné odpovědi.

Další operátorky, s kterými jsou přišla telefonicky do styku jsou takové, které nabízejí produkty, které by měly podle nich být vyrobeny v chráněné dílně a já, abych pomohla postiženým spoluobčanům bych si od nich měla koupit například 2 nože za 1 000 Kč.

Jak si může někdo koupit 2 nože za poměrně vysokou částku, které nikdy neviděl? Jak mám takové nabídce vůbec věřit? Dalo by se i konstatovat, že se jedná o citové vydírání. Domnívám se, že stát se má postarat o staré a nemocné lidi. Stát se ovšem hlavně stará o lidi pro které je práce sprosté slovo.

A poslední skupina operátorek, která nabízí různé zboží jako jsou hrnce, ponožky nebo různé letadlové prodeje kosmetiky, tak těm někdy řeknu, že jsem zbavena svéprávnosti a nemohu si od nich nic koupit, nebo že je mi 14 let a rodiče nejsou doma a takové nějaké bludy ze mne vždy vypadnou.

Nabízení něčeho po telefonu je sice zakázané, ale zákazy jsou dobré k tomu, aby se porušovaly.Tyto telefonní nabídky jsou pro mne velmi obtěžující. Až si budu chtít něco koupit, tak si to koupím sama.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám