Hlavní obsah

Přestupková komise města Hostivice

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Komunistické praktiky v praxi

Článek

Až do dnešního dne jsem se domnívala, že jsem viděla všechno. Také jsem se domnívala, že mne prakticky již nic nemůže

vyšokovat. Dnešním dnem se vše změnilo. Byla jsem předvolána jako obviněná z přestupku na přestupkovou komisi města

Hostivice. Měla jsem na základě tvrzení své sousedky Marie Sulánské proti ní běžet s nataženou pěstí a říkat jí - "Já vám snad

dám do držky ! “

Toto je podle přestupkové komise přestupek proti občanskému soužití. Jsem ráda, že byl zrušen trest smrti upálením na

hranici,  protože přestupková komise by byla schopná mně vydat jako kacíře světské moci a nechat mně upálit na hranici.

V komisi sedí  3 vysokoškolsky vzdělaní  lidé poměrně mladého věku. Pan předseda, členka komise a další člen komise, který je

zároveň zapisovatel. Tento muž s titulem Mgr. neví, že když někde stály pouze ženy, tak se píše Y. V protokole  několikrát při

podobných slovních obratech použil měkké I.Takový člověk mne má soudit? Řekla bych podle jeho výrazu, že mne již i

odsoudil.

V první řadě považuji za vrchol arogance moci, aby mne spravní orgán - Přestupková komise města Hostivice na základě

nějakého bludu a halucinací kohokoliv ihned obvinila , aniž by se mne zeptala, zda se tato tvrzení zakládají na pravdě.

Tohle je myšlení a jednání komunistů. Zažila jsem dobu před rokem 1989 a v tomto roce jsem v listopadu chodila na

demonstrace na Václavské náměstí i na Letnou. V roce 2024 jsem se dožila toho, že mne vyslýchá jakási komise jako

trojnásobného vraha. Podle této šílenosti se možná dočkam toho, že budou zpětně zavedeny uliční výbory a Lidové milice.

Pořádek musí být. Na chudý lid patří přísnost.

Komisi jsem předložila svůj průkaz ZTP a sdělila jsem členům této komise, že mám habituální luxaci obou patel, na toto

onemocnění pobírám 31 let invalidní důchod a mám průkaz ZTP. Je technicky nemožné a naprosto vyloučené s tímto

onemocněním běhat. Dále jsem členům komise sdělila, že v udání není napsáno odkud kam jsem měla běžet a v kolik hodin.

Takže takto jak je popsáno nemohl skutek nastat. Domnívala jsem se, že tím bude toto komediální divadelní představení

ukončeno. Ani omylem. Do jednací síně byla pozvaná paní Milena  Librová, která pracuje na našem obecním úřadě.

Uvedla, že mne zná jako běžnou občanku obce a paní Sulánskou rovněž jako běžnou občanku obce .Což je lež jako věž, neboť si

spolu tykají a synáček paní Sulánské pracuje na stejném OÚ jako knihovník a kronikář. Svědkyně Milena Librová je podle mého

názoru v těžkém střetu zájmů a jako svědek je zcela nevěrohodná.

Ostatně tato paní nejprve uvedla, že si nic nepamatuje a v další větě uvedla, že jsme si měly s paní Sulánskou nadávat

navzájem. Tak když si někdo nic nepamatuje, tak si nemůže ani pamatovat, jestli někdo někomu nadával nebo nenadával.

Dále uvedla, že jsem měla běžet na paní Sulánskou s nataženou dlaní a chtít jí dát facku. Tak se nám to nějak komplikuje,že?

Měla jsem mít nataženou dlaň nebo pěst? To opravdu není v žádném případě totéž.

Dále uvedla, že jsme mely stát v kruhu ve vzdálenosti 2 metry. Není mi jasné, jak by někdo mohl na tak krátkém úseku vůbec

běžet.

Komedie křížená s trapárnou. Správnímu orgánu tohle přijde v pohodě a ani na moje upozornění, že paní si sama protiřečí

nikterak nezasáhl ani nereagoval. Takhle to má být v pořádku.

Domnívám se, že si nikdo nepamatuje a nemůže pamatovat nepodstatné věci, které se měly stát 27.2.2024 - tady před téměř 4

měsíci. Tyto věci, které se ho konkrétně netýkají a nikterak ho  neohrozily či nezměnily jeho život si nikdo nepamatuje.

I člověk s geniální pamětí si ukládá do hlavy pouze podstatné informace a zážitky.

Dále do jednací síně vstoupila paní Marie Sulánská, která mne udala. Nebylo to její první udání - oznámení - hlášení.

Upozornila jsem správní orgán na to, že někdo sbírá známky, někdo plete svetry a paní Sulánská má jako hobby udávání.

Udala mne již mnohokrát na SÚ, KVS a údajně také na PČR. Policie mne nikdy nekontaktovala, takže zcela jistě se nechtěli

policisté jejímy bludy zabývat. KVS i SÚ mne kontaktovali několikrát, ale nikdy žádné závady neshledaly.

Ostatně incident s fackopěstí měl nastat u jednoho z místních šetření, tentokráte vadily paní Sulánské thůje, které se

nacházejí na mém pozemku a jsou vysazeny přesně dle OZ. SÚ jí na místě vysvětlil, že se zabývá stavbami a ne vegetací.

To, že má z druhé strany svého domu obrovskou lípu, která jí dělá téměř na celý  dům velký stín, tak to jí nevadí.

To je obecní lípa na obecním pozemku. To neudává. Udává pouze mojí osobu. Se mnou má nějaký mne neznámý problém

Nebyla spokojená s tím, že SÚ nic řešit nebude, tak si  vymyslela něco dalšího. Aby nevyšla ze svého  udávacího systému.

Paní Sulánská přestupkové komisi vykládala, že má údajně se mnou potíže od roku 2004 ( jak ty potíže zvládla, když já jsem se

nastěhovala v roce 2007 ) ?

Dále mluvila z cesty o kočkách a o kunách a padaly z ní další nesmysly, které vůbec nesouvisí s projednávaným případem.

Po odchodu této osoby z jednací místnosti jsem nafasovala Protokol z jednání a odešla jsem pryč z druhého patra.

Zjistila jsem, že hlavní vchod je uzamčený a já jsem zůstala v budově bez možnosti svobodného pohybu.

Trpím klaustrofobií. Měla jsem strach z uvěznění a strach z toho, že nevím za jak dlouho se dostanu ven před zamčené dveře.

Od této chvíle mám bolest na hrudi a mám návaly horka.

Vysvobozena jsem byla až za 10 minut.

Takto u nás fungují přestupkové komise. Vyhozené peníze daňových poplatníků za zcela absurdní věci.

Komedie údajně ještě neskončila, neboť budou pozvaní další svědci.

V zákoně  251/ 2016 Sb v § 7 odst. 1 písmeno C je uvedeno, že fyzická osoba se dopustí přestupku tím, že úmyslně naruší

občanské soužití tím,  že jinému vyhrožuje újmou na zdraví. Za toto má být pokuta 20 000 Kč.

Pokud jsem rovnou obviněna, tak se podle této logiky rovnou lež stala pravdou.

Takže musím proti tomu bojovat. Pouze písemně. Už tam nepůjdu.  Bojím se, aby mne tam zase nezamkli.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám