Hlavní obsah
Lidé a společnost

Týraná Míša Nosková: Totální výmaz mozku a sebevědomí na nule

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Face To Face

Michaela Nosková v pořadu FACE TO FACE

Česká muzikálová zpěvačka letos šokovala veřejnost přiznáním, že si v osobním životě prošla peklem.

Článek

Po letech utrpení se svěřila, že byla týraná  partnerem a otcem jejich dvouleté dcerky.

„Spouštěčem mohlo být cokoliv. Stačilo, že za ním nepřišly jeho děti z předchozího vztahu, nebo ho něco naštvalo v práci. Postupně to vyústilo v každodenní psychický tlak a teror, a já se pořád bála, co přijde dalšího“, vzpomíná finalistka pěvecké soutěže Česko hledá SuperStar.

Že je něco špatně, tušila prý už dřív. Ale chtěla věřit tomu, že mají zdravý vztah a že všechny problémy s partnerem vyřeší. V té době si ještě uměla nastavit hranice. Když otěhotněla, postupně se nechala zavírat do „asociální bubliny“, jak atmosféru u nich doma nazývá. Po porodu už byl prý nátlak ze strany partnera mnohem silnější. To ale neměla sílu to řešit a začala mít výčitky. „Nehledejte logiku u agresora ani u oběti domácího násilí. Já jsem si myslela, že si za všechno můžu sama, že ta špatná jsem já. Gradovalo to. Vztah jsem opouštěla se sebevědomím na mínusových položkách,“ říká a dodává, že se už bála o život.

Co konkrétně se u nich doma dělo, Michaela neprozradí. Případ řeší policie, která jejího bývalého manžela obvinila ze tří trestných činů.

Foto: Face To Face

Michaela Nosková

„Mimo jiné mi nebylo dovoleno hrát, takže jsem roky musela odmítat role. Když jsem teď zase našla sílu v sebe, začala jsem ty produkce obvolávat, omluvila jsem se jim a prosila je o pomoc. Zachovali se super, dali mi práci,“ říká s úsměvem. Práce je pro ni lék, pokaždé se těší na jeviště, kde si svým způsobem odpočine, i když představení bývají náročná. Další relax jsou pro ni výlety s holčičkami. Nedávno všechny tři vylezly na Chopok. Moc se těší na svou novou roli v muzikálu Six o šesti ženách Jindřicha VIII. Zkoušet začne na podzim. Hrát bude Kateřinu Aragonskou.

Pořad FACE TO FACE můžete na Stream.cz sledovat každé pondělí a čtvrtek.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz