Článek
Tak se ptám, kdo z nás by nechtěl změnit svět? Ten se však mnohdy vyvíjí nezávisle na naší vůli. Když ta chvíle nastane, není námi patřičně vnímána, poznána, zpracována a využita.
Slavnostně jsem vykřikl do světa, že se naše společnost mění díky novým výrobním prostředkům, aniž bych si uvědomil, že terminologii, kterou používám a dnešek přehlíží, je dána marxisty. Ti začali naše dění řadit od prvobytně pospolné společnosti k otrokářství, feudalismu, kapitalismu se završením socialismem ke komunismu. Vychází se z faktu vlastnictví výrobních prostředků. Můj náhled je spíše k ekonomickému výkonu systému, který pak pracuje k větší efektivitě.
Prvobytně pospolná společnost je dána v rámci přežití našeho druhu rovnostářský.
V otrokářství prací otroků je generován žádaný zisk.
Souběžně s otroky jsou podmaněni lidé v nevolníky, kteří jsou však výkonnější než otroci. Společnost přerůstá ve feudální.
Lidé svobodní lépe pracují, než nevolníci a máme tu kapitalismus.
Socialismus s komunistickou myšlenkou je v podstatě návratem prvobytně pospolné společnosti.
Dnešní nástup robotů je novodobým neootrokářstvím, kdy nejsou zotročeni lidé, ale roboti. Společnost přechází do nové, další, vyšší fáze. Vzniká nové uspořádání- robotismus.
Malé shrnutí.
Prvobytně pospolná společnost.
Otrokářství.
Feudalismus.
Kapitalismus.
Socialismus, komunismus (neoprvobytně pospolná společnost).
Robotismus (neootrokářství).
Tímto dokazuji, že naše společnost má své opakování (už dvojí), ale vždy na vyšší úrovni. Tohle členění je pro mnohé marxistické. Dnešní měnící se společnost je proto přehlíží. Tu spíše posuzujeme na základě vzdělání, příjmů, povolání, věku, pohlaví, náboženství, bydliště, zájmů, politických názorů a mnoha dalších kritérií.
Dnešek výkonnost robotů nezajímá. Za prvé nebude přeci podporovat marxistickou terminologii, za druhé museli by přiznat fakt, že na důchodce má kdo pracovat a tak je pozdější odchod do důchodu bezpředmětný, zbytečný a lživý. Ti, co z robotizace profitují, se nechtějí zkrátka o zisk dělit.
Co s tím? Má naše společenství své etapy? Má a my je musíme umět od sebe odlišit.
Nástup robotů znamená velkou ekonomickou změnu. Tohle je nepopiratelný fakt. Zvýšená produktivita práce, za tím ukrytá, je zamlčována. Roboty jsou změnou společnosti a ta si zaslouží mít své jméno. Nejlépe se nabízí od slova robot s dalším ismem. tedy robotismus.
Naše elity úspěšně robotizaci přehlížejí. V tomhle směru však nastává souboj s Čínou. Robotizaci tak nebude možno nadále skrývat. Robotické továrny přinesou výhody těm, kdo je postaví. Velká a levná výroba zahltí svět. Mám jen obavy, že takhle pracovat se bude v první řadě pro potřeby války. Nebudou se vyrábět věci lidsky potřebné, ale drony, či jiný válečný materiál. Takovou soutěž nechci. Tahle výroba nás neposune ani k míru, ani k odchodu do důchodu v 55 letech.
Ptejme se elit co v mírovém směru připravují. Na jakých robotických továrnách se pracuje. Co chystají? Myslí vůbec tímto směrem?
Potřebujeme školy, které vychovají, připraví pracovníky pro provoz robotických továren. Tahle činnost se neodehraje ze dne na den, ale neměli bychom stále tuto možnost přehlížet. Samo a z ničeho se nic nepostaví. Mírová společnost vyžaduje mírové plány.
Musíme vyrábět levně, kvalitně a ve velkém množství. Dobře postavené roboty mohou pracovat, jak se říká, ve dne i v noci. Tak bude stačit míň strojů pro velké množství výrobků.
Vyžadujme výrobu tímto směrem ku prospěchu nás všech.
To, co jste zde četli, je o utváření nové společnosti, o robotismu. Přemýšlejte, prosím. Můžeme totiž vybudovat společnost opravdu novou, krásně lidskou, přímo božskou.
Nová společnost nese jméno robotismus na 111 %.





