Hlavní obsah
Lidé a společnost

Dobrý den, kamarád říkal, že váš balíček Česká pošta doručila do 3 dní. A mohl bych ho vidět?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Filip Krolupper

Dnes je 13. prosince 2023. Denně dostávám a posílám spoustu balíků. DPD, DHL, UPS, Fedex, PPL jsou u mě jako doma. Běžně posílám věci do Japonska, Hong Kongu, ale i Maroka a třeba Portugalska a Německa a Polska.

Článek

Poslední balík mi šel z Hong Kongu do Prahy včetně proclení 60 hodin, tj. 2 a půl dne. Stejně rychle dojde balík po Evropě. Nádhera.

Buhužel se vyskytnou dodavatelé, kteří sem tam pošlou balík po Čechách naší známou Českou Poštou. Jakmile mi to dodavatel z Brna oznámil, napsal jsem mu, že to nebyl šťastný nápad. Balík v současné době jde sedmým dnem, a nikdo neví kde je. Tracking ČP střídavě funguje a nefunguje, telefon na doručovatele nikdo nebere. Naše lokální pobočka ČP mi řekla, že mám 2× denně volat, jestli balík k nim nepřišel, protože do ruky nedoručují a nemají čas házet lístečky do schránky.

Tak volám. Proč? Protože se jedná o komponentu k zařízení, které musím na konci ledna ukazovat v Dubaji. Tak snad to do té doby dojde.

Lidé, buďte prosím té laskavosti a neposílejte nic! přes Českou Poštu. Dnes a denně se ukazuje, že balíky umí doručovat spousta jiných alternativních služeb a to za dobrou cenu. Nejsem za to placený, ale zkuste nějakého agregátora (třeba Zaslat CZ) a vyjde vás to levněji a bez nervů. Čím dřív ČP zkrachuje, tím dřív se dočkáme státní alternativy, nebo aspoň toho, že stát do této nesmyslné služby nenalije dalších 5 miliard.

Krásné Vánoce.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz