Hlavní obsah
Hobby a volný čas

Poprvé na masáži u thajské dívky, předsudky stranou

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: AI generátor Ideogram

Obrázek je ilustrační

Bylo to poprvé, co jsem absolvoval masáž. A hned thajskou. Předsudky, které jsem ale dříve měl, rychle vymizely. Specifickou thajskou masáž tak dnes můžu s klidem doporučit všem.

Článek

Nejsem ten typ, co by rád chodil na masáže. Vždy mi to přišlo až moc intimní. Druhého člověka, kterého „znáte“ sotva pár vteřin, si dobrovolně pustíte k vašemu tělu. Jde o narušení vlastní komfortní zóny. I když jde o zcela profesionální a korektní službu, je mi osobně zkrátka nepříjemná. Když jsem tedy před nedávnem dostal při oslavě narozenin od známých právě dárkový poukaz na thajskou masáž, asi si dokážete představit, jak jsem se nutil do veselé a vděčné reakce.

Několik specifik thajské masáže

Jenže ona není masáž jako masáž. Především ta thajská se od té klasické, kterou patrně známe my tady u nás, docela dost liší. A to především v několika bodech.

  • Thajské masáže bývají často i 180 minut dlouhé. Strávíte na ní tedy o poznání déle než na jiných typech masáží.
  • Během procedury nejste ani nazí (přikrytí ručníkem), ani ve spodním prádle. Vyžadováno je volné oblečení, ve kterém masáž probíhá. Jde především o pohodlnost a volnost.
  • Zapomeňte na typické masážní lehátko s otvorem pro hlavu. Thajské masáže probíhají zpravidla na zemi na různých typech podložek. Velmi častá bývá například nafukovací matrace.
  • Při thajské masáži nejde jen o masírování svalů, ale pracuje se výrazně také s klouby. Masér může s vaším tělem pohybovat zleva doprava, položit si vás na bok atp. V některých chvílích si tak můžete připadat, jako byste byli spíše na cvičení jógy.
Foto: Wikimeda Commons, Bhattharasinthorn Kosawan & Chot-Anan Kittiraweechot, CC-BY-3.0

Thajská masáž

Vlastní předsudky

Z masáže jsem měl obavy a plno předsudků. Bude mě obtěžovat povídání si s masérkou? Bude mi nepříjemné odhalit jí své tělo? Co když budou nějaké její projevy na hraně sexuálního chování? Děje se to vůbec? Ještě méně jsem se těšil na bolest celého těla a fyzické dotyky, i když to je samou podstatou této služby. Jenže moje negativní představy se celkem rychle změnily ve velmi příjemný zážitek.

Předsudky nahradila skvělá zkušenost

Ten už začal na recepci, kdy jsme s velmi milou paní vybírali typ masáže, která by mi mohla nejvíce sednout. Zvolili jsme pro mě jako nováčka komplexní masáž prováděnou střední intenzitou a pokrývající celé tělo. Protože jsem do té doby thajské masáže neznal, přišel jsem nevhodně oblečený. Spodnímu prádlu jsem se tak nevyhnul. Když ale přišla milá masérka, pokryla mě hned dvěma velkými ručníky, takže jsem byl téměř celou dobu zakrytý. Vždy jen decentně poodhrnula ručník na části těla, kterou se zrovna chystala masírovat.

V pozadí hrála hudba, cítil jsem ve vzduchu příjemnou vůni. Thajská masérka navíc neuměla moc česky, za celou dobu řekla snad jen pár slov, takže se další moje obava o nuceném povídání nenaplnila. Na závěr se mě zeptala, zda bylo vše v pořádku, poděkovala za spolupráci a bez nějakého umělého prodlužování zmizela, abych měl soukromí.

Masáž tak byla ve výsledku velmi příjemným překvapením. I já vnímal mnoho „jóga“ prvků, které můžeme vidět v přiloženém videu, takže při odchodu, kdy mi ještě na recepci nabídli čaj, jsem se cítil opravdu zrelaxovaný. Bez bolesti. Komfortně. Masérka celou dobu vnímala reakce mého těla, takže jsme nikdy nešli přes bolest. Vše bylo korektní. Předsudky mě tedy vystrašily naprosto zbytečně. Šlo celkově o opravdu příjemný zážitek, který mohu doporučit všem, kteří se stejně jako já masážím dosud vyhýbali.

Zdroje:

  • Health.com. What to Expect From a Thai Massage (publikováno 6. září 2023, dostupné ZDE).
  • Insider Beauty. We Tried A Thai Massage (publikováno 1. února 2018, dostupné ZDE).
  • Wikipedia.org. Traditional Thai massage (dostupné ZDE).

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz