Hlavní obsah
Lidé a společnost

Prostitutka u silnice doufala, že jí zastavuji, já šel na pole pro vlčí mák

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Freepik / s.salvador

Vlčí mák. Obrázek je ilustrační

Zastavil jsem u krajnice, vyšel z auta, když vtom se ke mně rozběhla jedna z místních prostitutek. Šlo o nešťastnou náhodu, ze které ve finále vznikla vtipná historka jak pro mě, tak pro ni.

Článek

Je to jen několik měsíců zpátky, kdy ještě rostly vlčí máky. Jedeme o víkendu autem s rodinou na trochu větší výlet dál od Prahy na Moravu. Pěkné počasí, fajn atmosféra. Užíváme si pohodu a čas spolu, i když jsme my dospělí v autě nuceni poslouchat dětské písničky.

Všechno jde víceméně podle plánu, jak si představujeme. V sobotu dva výlety, dobré místní jídlo, víno, ale také program pro děti. Užíváme vše, co jih Česka nabízí. V neděli nás ještě láká zajet na skok do Rakouska. Pak už je před námi jen zpáteční cesta domů.

Úkol do školy

Na jedné z místních silnic vedoucích do Rakouska nedaleko od Znojma (místní budou jistě vědět) zažíváme něco, co přebíjí každý jednotlivý zážitek z onoho víkendu. Během cesty v autě totiž naše nejstarší dítě ze zadních sedaček naprosto zděšeně vykřikne, že v pondělí musí donést do školy nějakou rostlinu. Že to mají za úkol. Manželka by si pamatovala jistě detaily lépe, já z toho jen pochopil, že budeme muset pravděpodobně někde zastavit, utrhnout nějakou rostlinu, kterou vezmeme s sebou, aby dcera v pondělí ve škole neměla problém.

Zastavení u krajnice

Já jako muž činu samozřejmě začínám přemýšlet hned prakticky, kde by se něco takového dalo sehnat. V ten moment navíc projíždíme kolem polí, kde toho roste opravdu hodně, a všímám si, že kousek od krajnice roste něco červeného. Z biologie jsem nematuroval, ale vlčí mák poznám celkem jistě. Hned tedy navrhuji, jestli by vlčí mák pro ony účely stačil. Dcera je nadšená, od manželky dostávám také potvrzení, tak hned vzápětí zastavuji na bezpečném místě u krajnice a vystupuji z auta.

Interakce s milou prostitutkou

Až zpětně jsem se dozvěděl, a vy čtenáři již určitě tušíte, že jsem zastavil automobil v rajónu, který byl okupován některými prostitutkami. To já ale samozřejmě nevím, a proto s klidem vystupuji z auta a jdu směrem na pole pro vlčí mák. Najednou vidím, že ke mně z jedné strany míří spoře oblečená dívka, mile se usmívá a oslovuje mě jako možného klienta. Dochází mi až příliš pomalu, co se děje, a snažím se tak koktavě ze sebe vysoukat nějaká slova.

Z auta vyskákala celá rodina

Jenže ještě něž to stihnu, vyskakují z auta moje dvě děti, které běží za mnou. Následuje je manželka. Ani oni neví, co se děje. Slečny podél cesty jsme si totiž při zastavování nevšimli. Ta se na mě nejdříve vyděšeně podívá, poté ale s úsměvem na tváři odchází. Pochopila. Vidím, že ji celá situace rozesmála, a tak se uklidňuji i sám, protože mi na chvíli došla slova. Jsem vysvobozen. Po cestě zpátky tak máme v autě docela veselo. Nejstaršímu dítěti jsme vysvětlili, co bylo na celém příběhu tak vtipné a manželka to vzala samozřejmě s úsměvem také.

Foto: Freepik / Senivpetro

Obrázek je ilustrační. Podobně vypadala moje rodina na poli při vracení se zpět do auta.

Jsem si tak jistý, že pokud se někdy ještě na podobné místo podíváme, budu jistě dětmi silně přemlouvám k tomu, abych zase zastavil tam, kde nemám. Mise ale byla splněna. Jen dcera si v pondělí kromě vlčího máku nesla do školy i vtipnou historku.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz