Hlavní obsah
Lidé a společnost

Simona Krainová chce prodávat nahé fotky, to je v pořádku, ale proč ty trapné výmluvy?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Shutterstock / Sofia Zhuravetc

Obrázek je ilustrační

Někdo si předplatí Netflix, jiný nahé fotky. Je to volba každého. Stejně tak každý z nás si dle libosti může sdílet na platformě OnlyFans, co je mu libo. Takto to mimochodem před pár dny udělala i známá česká modelka Simona Krainová.

Článek

Platforma OnlyFans umožňuje tvůrcům, obvykle spojenými s obsahem pro dospělé, vytvářet a sdílet placený obsah se svými fanoušky. Tvůrci mohou nabízet různé druhy tvorby, včetně fotografií, videí nebo třeba textu. Fanoušci si poté mohou zakoupit nejčastěji předplatné od svých oblíbených tvůrců.

Veřejnost podle mě nejčastěji vnímá tuto platformu jako určitý legální nástroj pro monetizace vlastních nahých fotek nebo videí. Když se tedy na svém instagramovém účtu vyjádřila Simona Krainová ke svému novému profilu právě na OnlyFans, není divu, že to vyvolalo obrovskou bouři reakcí.

Poctivě jsem komentáře pod příspěvkem pročítal a z mého pohledu přibližně kopírovaly Gaussovu křivku. Tedy pár procent absolutně morálně-radikálních reakcí. Stejně tak jako několik procent hlasů, které tento krok naprosto podporují. Drtivá většina komentářů se nevyhraněně pohybovala někde v názorovém meziprostoru.

Nejvíc na všem mě ale zarazila reakce samotné Krainové. Osobně proti ní nic nemám. Objektivně musím naopak uznat, že se jedná o úspěšnou ženu. Zároveň ji bezesporu můžeme obdarovat přívlastky jako pracovitá, charismatická, kreativní a se smyslem pro pomoc druhým.

Přesto mě ale rozladilo její vysvětlení, proč se na OnlyFans vůbec dala. V jejím víkendovém příspěvku na Instagramu uvádí: „Na řadu mých fotek na Instagramu mě neustále upozorňují, že mi omezí účet, protože jsem příliš odhalená, taková, maková a fotka obsahuje tohle i tamto… Už mě to fakt nebaví, několikrát se mi stalo, že mi fotky nezveřejnili nebo nutili k odstranění.“ Dále pak pokračovala slovy: „Mám řadu krásných fotek od svých fotografů, jak z minulosti, tak nové, o které bych se s vámi ráda podělila, ale tady to bohužel nejde. A tak vám umožním je zhlédnout právě pomocí platformy OF…

Trochu na mě její vyjádření působilo, že už snad ani nemá chudák jinou možnost, než si účet u OnlyFans založit, protože jí Instagram s poloodhalenými fotografiemi vstříc prostě nevyjde. Jistě, že o nějakém omezení fotografií se sexuálním podtextem na Instragramu víme. To není nic nového a Krainová v tom má zajisté pravdu. Ale způsob, kterým celý případ popisuje, se mi nezdá úplně přímý.

Stačilo by přitom upřímně napsat, že kdo má zájem o lechtivější necenzurované fotografie, může se k nim dostat přes předplatné u jejího nového účtu na OnlyFans. Hádám, že by s tím ve finále nikdo problém neměl. Tělo a krása ji živí, tak by to snad bylo i pochopitelné. Ale schovávat se za přísná pravidla Instagramu?

Navíc pokud, jak tvrdí, je její motivaci ukázat fotografie lidem, určitě se tu nabízí celá paleta možností, jak to celé zrealizovat. Od výstavy, přes zveřejnění fotografií na vlastních webových stránkách, v kalendáři atd.

Každopádně i přes to, že Krainová sklidila částečně kritiku, dostalo se jí z mnohých stran i zastání. Vše ale hraje v její prospěch. To, že se o ni v médiích teď píše, jí může jen pomoci. Protože jak je v marketingu známo – špatná reklama, taky reklama.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz