Hlavní obsah
Automobily a vozidla

Z deníčku motorkáře 3. 10. 2023, ráno:

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Forest

Rozhodl jsem se začít si psát deníček, abych přiblížil lidem, jak asi může vypadat taková běžná cesta motorkáře na cestě do práce, na dovolenou i na běžné projížďce.

Článek

Je hezké probouzet se do krásného dne, s vidinou ježdění. Vím, že to může vypadat jednostranně, ale Já se na svůj stroj těším každý den. Za chvilku už sedím, rychlá zastávka na dočerpání benzínu a tramtadadááá směřuji do práce.

Provoz je dnes nějak podezřele klidný. Žádní plechoví hadi, plní nevrlých řidičů, nikde žádné havárky, prostě podezřelý klídek. Jedu si tedy hezky z vlekle. Jedna zatáčka, druhá zatáčka, chvíli rovně. Za pár minut jsem v tunelu. Jede se parádně, ale já věděl že něco někde čeká. Tunel Blanka na mě dnes dýchne krásnou atmosférou ulic Anglie. V pravém pruhu frčí jeden plechový krtek za druhým. Levý pruh vypadá jako naučná stezka pro turisty, kteří každou chvíli něco sledují a jdou krásně pomalu, užívající si tu atmosféru. Jede zde bílý Hyundai a jako by něco hledal. Nakonec uskutečním odvážný a důmyslný manévr, čímž jsem najednou před ním a cesta může vesele dál pokračovat.

V práci mi to nedalo a vyhledával jsem proč se to tak děje, proč lidé jezdící v levém pruhu tak často rádi telefonují, jedou pomaleji než jiní, sledují a kochají se okolím. Po chvíli hledání už to mám. Zdroj není úplně možné ověřit, ale když se stavěla silnice tak pravý pruh byl posypán prachem jidášů, upálených čarodějnic a odsouzených podvodníků. Nikdo tedy netouží po tom, v pruhu trávit moc času a spěchá co nejrychleji pryč, když už po tom povrchu musí projíždět. Levý pruh byl již v minulosti ale uctíván jako božský. To v levém pruhu tlačili otroci kvádry na stavbu pyramid, levým pruhem do měst dorazil pokrok a revoluce, a proto taky byl jeho povrch posypán prachem rozemletých andělských a vílích křídel. Také byly přidáni drcení leprikoni pro trochu štěstí. A jak je známo, leprikoni mají většinou hrnec zlata. Řidiči tedy hledají zmíněný hrnec a to ve velké rychlosti prostě nelze.

Buďme tedy na ně ohleduplní a netrubme na ně, neblikejme, ani je nevybržďujme či nevytlačujme z pruhů. Jsou to vlastně jen nešťastníci, hledající svojí finanční nezávislost. Buďme k sobě na silnicích ohleduplní ať všichni najdeme to, co hledáme na našich cestách, Ať už cestujeme do práce, nebo jen pro vlastní potěšení z jízdy.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz