Hlavní obsah
Automobily a vozidla

Z deníčku motorkáře dne 5. 5. 2023 ráno

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Forest

Rozhodl jsem se začít si psát deníček, abych přiblížil lidem, jak asi může vypadat taková běžná cesta motorkáře na cestě do práce, na dovolenou i na běžné projížďce.

Článek

Ráno přijíždím u nás k benzínce a vidím první tři stojany volné. Něco ale není v pořádku, protože ve frontě stojí několik aut. Tak jedu okolo nich a zajedu k prvnímu volnému stojanu, který je již ze začátku vidět. Natankuji a najednou vedle mě stojí starší prošedivělý muž a ptá se: „Nepřipadá vám to jako hloupé (výraz nahrazen použitelnějším, než jaký zvolil), že tam čekáme a vy si prostě jedete dopředu?“ Koukám na něj, sundávám helmu a odpovídám: „Ano, tato situace mi taková přijde, že řidiči v naší republice nejsou schopni natankovat, pokud není stojan u jejich nádrže, a raději vytváříte zbytečnou frontu. Přitom stačí vzít tankovací pistoli do pravé ruky, levou uchopit hadici a jemně zatáhnout a hadice se vysune a můžete sní jít okolo auta k nádrži. Jen nesmíte na hadici udělat uzel jinak vám benzín nepoteče. Ale ano celá tato situace je opravdu hloupá.“ On na mě tak koukal, nic neříkal, tak jsem šel zaplatit. Pak jsem nasedl a odjel. Pán asi přemýšlel, jak se dá udělat uzel na tankovací hadici.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz