Hlavní obsah
Automobily a vozidla

Z deníčku motorkáře 9. 5. 2023, v průběhu celého týdne

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Forest

Rozhodl jsem se začít si psát deníček, abych přiblížil lidem, jak asi může vypadat taková běžná cesta motorkáře na cestě do práce, na dovolenou i na běžné projížďce.

Článek

Každý ví, že motorka vyčistí hlavu, zbaví člověka depresí, způsobuje pocity euforie. Každý jing má ale jang a stejně tak motorka. Kromě pocitu štěstí způsobuje i pocit takového nasr***, tedy nekomfortního stavu, nepohody a rozčilení. V mém případě, kdybych byl člověk, který nikdy nic neodkládá, hned vše vyřeší a každou věc si po sobě 5× zkontroluje, tak by vše bylo sluníčkové. Ale protože jsem lempl a některé věci zpětně nekontroluji, jak bych měl, tak došlo k této situaci.

Přezutí pneumatik je věc na 40 minut max. Člověk přijede zaplatí a je to. Ráno jsem vyrazil, těšil se, že to vyřídím tak rychle a bude klid. 10 minut od pneuservisu opustím dálnici a najednou „hrrrk“. Motorka škytla a nešla nastartovat. Již jsem vyškolen, co by to mohlo být, ale i tak konzultuji s tátou a mechanikem, volám servisu, že se zdržím. Motorka rozebraná u silnice.

Po vyškrtnutí běžných poruch dojdeme k tomu, že se jedná o pojistku zapalování. Opraveno, ale servis již nemá místo. „Nevadí“ řeknu si. Motorka startuje, vše je sluníčkové. Další termín, přední pneu vyměněno a jde se na zadní. Šroub u výfuku se „žvýkne“, nejde ven, mechanik zkusil, co ho napadlo, ale již nejsou moto servis, pouze pneuservis a tak se nedá nic dělat. Odjíždím s jednou novou pneu, pro druhou se zastavím příště.

Uběhne několik dní a je dnes. Ráno k mechanikovi Generálovi, šroub je pryč, vše je připraveno, den krásný slunečný, na tachometru přes 300 km. Přijedu domu, vše pořád slunečné. Čeká mě poslední zastávka a pak garáž, vyspat a dořešit druhou pneu. Přijedu k myčce, umývám motorku a najednou problém. Startér nic. To se stane, rozeberu moto a pojistka spálená. Rychlá výměna a znovu. Dám o trochu silnější a zase nic. Začíná narůstat jemný decentní pocit ne komfortu. Zavolám odtah, mechanika, vše je „cajk“. Odtah volá na moji asistenci a „je nám líto ale smlouva je ukončena, žádná není aktivní“. Moje druhá asistence z povinného ale používá vlastní odtah. Hmmmm, je vidět, že již v listopadu se mi platba vrátila a asistence tedy není. Takže motorku mi naštěstí odvezl tady kilometr do garáže.

Již to není pocit jemného ne komfortu, ale upřímného nasr***, tedy naštvání, že mě nenapadlo to zkontrolovat. No tu motorku do léta přezuji, tedy doufám. Zatím to nevypadá.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz