Článek
Volám na právě přicházejícího pochůzkáře: „Prosím, proč jsou tady položené ty kolejnice, bude se něco opravovat?“
„Jo, tady ta výhybka potřebuje opravit. Až do středy je výluka mezi Šumperkem a Zábřehem, opravují trolej.“
„Výluka!? Vždyť před chvílí jel vlak z Jeseníku!?“
„Jo, to byl motorák, ten nejede ze Zábřeha. Výluka je kvůli opravě troleje.“
Dozvídám se, že pochůzkář nachodí cca 15 kilometrů za den. Kontroluje praskliny, větve na trati a taky prohnutí kolejí způsobené propadnutím půdy pod nimi.
R.I.P. (Rest in peace = odpočívej v pokoji) Morty.
Tahle Simon´s Cat je moje oblíbená.
Ať žije Baník…můj otec chodil na jeho zápasy, v restauraci na stadionu Bazaly měl můj bratr svatební hostinu, ale to už je hooodně dávno.
Moderní motorové jednotky jezdí směr Jeseník.
Za plotem sídlí úspěšná firma zpracovávající kovový šrot. Firma povolila graffiťákům ozdobit uměleckými malbami její starý betonový plot. Prospěch z toho má firma, graffiťáci a rovněž široká veřejnost cestující vlakem.
Graffiti na betonovém plotě mají celkem délku skoro jeden kilometr.
Prosperující šumperská firma Škoda provádějící rekonstrukce a opravy drážních votidel již také nechává pomalovat svůj starý, šedivý, betonový plot, hned je cesta vlakem okolo firmy veselejší.
Příjezd do Šumperka vlakem nabízí pohled na nejvyšší budovu ve městě v majetku firmy PRAMET.
Graffiti schované za keřem kočiček.
Pan pochůzkář mi sdělil mnoho zajímavých informací o své práci.