Hlavní obsah
Móda a trendy

Jsou LELOSI legíny skutečně tak skvostné, jak internet praví?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Hana Bordovská

Mediální masáž je mediální masáž a poporodní břicho je poporodní břicho. Proto jsem si před dvěma lety na Vánoce nepřála skoro nic jiného než věhlasné, proslulé, zkrátka dle sociálních médií neodolatelné LELOSI legíny.

Článek

Aktuálně vlastním čtvery legíny Lelosi, Ježíšek donese další dvoje a poměrně krátkou chvíli jsem disponovala také pyžamem Lelosi, které jsem však poslala dál. Takže mé zkušenosti jsou tyto.

Nejsou LELOSI jako LELOSI

Mám legíny čtvery a každé jsou trochu jiné. Zřejmě je to tím, že mají několik střihů, přijde mi, že se liší i pevností a pružností. Zkrátka je dost možné, že z některých nebudete tak odvařená. Já jsem úplně v extázi z jedněch, ale ty ostatní jsou taky skvělé vzhledem k dalším legínám z různých jiných obchodů.

Na pas nedám dopustit

Přiznám na rovinu bez mučení, zdědíc postavu po otci jsem pas ve stylu přesýpacích hodin neměla nikdy, nicméně dnes, po třech dětech a se zbytky poporodního převisu na břiše, už se dá pouze tušit a určitě není o moc užší než třeba boky. Z toho důvodu je mi spousta legín nepohodlných. Přes ty, které jsou nižší, mi přetéká kůže (NE BŘICHO! Jsem na to háklivá.) a ty vyšší sice mají potenciál být fajn, ale zbytky mého těhotenství značně utlačují, takže o pohodlí se rovněž nedá hovořit. A proto nedám dopustit na Lelosi legíny. V nich mě nikde nic netlačí, a přitom ta postava vypadá skoro tak ham ham jako zpívají Kotvald s Hložkem. Asi zázrak. Co já vím.

Žádná láce to není

Teď pro ty, kteří si myslí, že se tu vytahuji svým vysokým životním standardem, ale kdepak. Snad proto, že za jedny Lelosi legíny bych si na Sheinu, Ali, Temu nebo kdekoliv hodně východně jinde mohla pořídit legíny tak šestery, přenechávám tento krásný výdaj Ježíškovi, tak moc ten rodičák zas nezvedli, že jo.

Kvalita materiálu

Záleží. Já jsem spokojená. Některé legíny drží barvu líp, některé hůř, každopádně nosím je velmi často, peru je velmi často, a pokud mají legíny více než rok, riskuju i sušičku. Díru na žádných ještě nemám. První se vždycky začne loupat nápis, ale to se dá celkem pochopit. Nečekám úplné zázraky, zatím ale drží všechny a vypadá, že ještě držet budou.

Barvy, barvy, barvičky

Já jsem z těch jejich designů nadšená, ne ze všech samozřejmě, ale několik z nich mě uchvátilo, nicméně k většině pak můžu nosit jenom černá nebo bílá trika, takže tyhle Vánoce jdu na to totálně nudně, staře, klasicky, přízemně a pohřebně a nechávám si nadělit dvoje černé legíny, jedny klasické, jedny Silhouette. Tak uvidím, jestli ze mě bude Jennifer Lopez.

Kromě legín nic

Pyžamo Lelosi na mojí oblíbené youtuberce vypadalo úchvatně, já v něm zestárla tak o 40 let, minimálně, takže to jsem radostně prodala dál. A když tak scrolluju tou nekonečnou nabídkou topů, triček, tepláků, mikin a kraťas, nesměje se na mě z monitoru nic.

Já zůstávám věrná

Vzhledem k mému zaměření (zatím matka) a vzhledem k mé postavě, tu jsme už prodiskutovali, já se LELOSI budu držet, dokud teda Ježíšek bude nadělovat nebo dokud nepodstoupím abdominoplastiku (a to teda v plánu nemám). Ale chápu, že někdo s menšími nároky na pohodlí nebo typově univerzálnější postavou jejich cenu považuje za přemrštěnou, tudíž si kupuje legíny jinde. Jaké máte zkušenosti vy?

Anketa

Co říkáte na legíny LELOSI?
Nejlepší!
13,3 %
V pohodě. Srovnatelné s ostatními.
3,3 %
Nic extra.
3,3 %
Za ty prachy děs.
3,3 %
Nevím, nemám.
76,8 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 30 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:
Legíny

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz