Hlavní obsah
Rodina a děti

„Mami, proč mají holky prsa?“ a další perličky mých dětí

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Hana Bordovská

Děti jsou úžasné. Upřímné. Zatím mi naštěstí nevmetly do obličeje, že jsem tlustá nebo stará, ale psychicky se připravuju, že nějaké ty podpásové údery ještě přijdou. Zatím je to takové…roztomilé. Až si vzpomenu na další hášky, napíšu další díl.

Článek

Syn 3 roky, dcera 5 let

Syn: Proč mají holky prsa?

Máma: No proč myslíš, že je mají?

Syn: Protože kojí miminka?

Máma: Jo. A myslíš, že jsou prsa dobré ještě k něčemu?

Syn: Ne.

Dcera: No, že jsou krásné, to určitě ne.

Máma: Prsa nejsou krásné?

Oba: Ne.

Dcera 5 let

Dcera ujídá strouhaný sýr z pytlíku, potřebuju ho na pizzu.

Máma: Hej, nejez to už.

Dcera: Buď ráda, že jím aspoň nějaký sýr.

Máma: Jak jako buď ráda?

Dcera: No však sýr je taky bílkovina, ne?

Máma: Jo, je.

Dcera: Tak vidíš, že mám ráda nějaké bílkoviny.

Syn 3 roky

Máma: Co je to štěrkovna?

Syn: To je, kde je voda a zmrzlina.

Syn 3 roky

Máma: Kdo je letuška?

Syn: Ta, co prodává jízdenky k letadlu.

Syn 3 roky

Máma: Víš, proč se slaví Velikonoce?

Syn: Protože jak už je Ježíšek velký, tak ho zabili.

Trošku morbidní, neškodilo by zmínit i vzkříšení, ale jo, jo. Dobrý.

Dcera 5 let

Dcerunka ne zrovna nejlépe naložená.

Máma: Jéé, hele, někdo si ode mě koupil na Vinted šaty.

Dcera: A proč mi to jako říkáš? Myslíš si, že mě to zajímá?

Já obočí na vrch hlavy.

Máma: No tak nevím, myslela jsem si, že jo. Tak promiň no.

Dcera: Šaty, šaty, šaty. A jaké šaty, jakou mají barvu? Ani nevíš, že.

No comment. Pubertu jsem čekala za 8 let.

Syn 3 roky

Syn: Moje žena bude mít fialové kolo.

Máma: Jo? A co když bude chtít nějaké jiné kolo?

Syn: Jiné?

Máma: No. Jiné. Třeba červené.

Syn: No tak jí koupím červené, no.

Ooo ❤

Dcera 6 let

Máma: Je tatínek rád, když ho maminka objímá?

Dcera: Někdy jo a někdy ne. Někdy na tátu lezeš a on nechce. (Oh my, thanks a lot.)

Táta: A měla by mě máma objímat míň, když se mi to někdy nelíbí, nebo je to dobře a může mě objímat hodně?

Dcera: Asi je to dobře. AMEN!

Je mi jasné, že vaše děti budou mít ještě mnohem legendárnější hlášky, takže pište, pište, ať se při lednu pobavíme. 😊

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz