Hlavní obsah
Móda a trendy

Mně teda chlapi v teplákách nevadí

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pexels

Jsou tepláky a tepláky. Ty, které nosil děda, když chodil krmit slepice, patří do sekce módní peklo a vidět v nich chlapa, ještě bych mu poradila zastrčit si flanelovou košili a obout sandály na zaprané ponožky.

Článek

Ale pěkné moderní tepláčky? To už je jiná. Já druhou stranu, tu antiteplákovou, dokážu pochopit, ale přiznejme si. Lepší padnoucí tepláky než nepadnoucí kalhoty. Ono to i s těmi kalhotami začíná být ošemetné. Neměly by tedy být příliš uplé, jinak muž vypadá, že inklinuje k jiné orientaci či k jinému z 58 pohlaví. Neměly by být tedy ani moc široké, hlavně u nohavic, protože bude vypadat, že je vytáhl po dvaceti letech ze skříně. Jak mají sedět v pase a rozkroku to je snad už kapitola sama o sobě a já začínám chápat, proč muži tak nesnášejí nakupování hader. Ten můj, když jde kupovat kalhoty nebo kraťasy, koupí ideálně patery, aby další minimálně tři roky do obchodu s oblečením nemusel ani vpáchnout. (Trika, trenky, ponožky totiž nakupujeme online, jak jinak.)

Já hlasuju pro pohodlí

Takže mně nevadí, že do světa módní nejistoty a možná i módní frustrace vtrhly jako velká voda právě tepláky. Tepláky jsou totiž co? Pohodlné. A proto já mám skutečné pochopení. Po dětech a s dětmi mi přijde pohodlí jako jeden z mála faktorů, který mohu ovlivnit. Neovlivním, s jakou náladou či nemocí vstanou moje děti, neovlivním, jestli mě někdo polije nebo umaže, neovlivním, jestli si děti na hřišti vyhrají samy nebo budou stále potřebovat moji pozornost, ale jedno ovlivním. Jestli se v oblečení, které mám na sobě, cítím pohodlně. A předpokládám, že chlapi to mají stejně.

Pokud narazím na hřišti, na horách, v lese, parku, Tescu, Hornbachu či ve školce na chlapy v čistých moderních teplákách, rozhodně mě nenapadne, že se nacházím v paleolitu mezi neandrtálci. Protože mám takový pocit, že prostě chlapi mají tepláky jako my legíny, s tou výhodou, že jim v nich není tak blbě vidět zadek.

Tepláky na doma? ANO!

Dle některých žen jsou tepláky přijatelné pouze ke dvěma účelům. Na cvičení a možná, MOŽNÁ na doma. Tak jestli ani doma nemůžeme chodit pohodlně, tak kde jinde? To mají chlapi doma nosit manšestráky jako kdysi? Díky, nechci.

Je fakt, že když můj manžel začal tak trochu balancovat na hraně a chtěl nosit tepláky i na návštěvy, tak jsem nadšená nebyla, ale dneska už jen pokrčím rameny a řeknu, ať si dělá, co chce, protože absolutně nesouhlasím s mottem „Oblečení muže je vizitkou ženy.“ Tak to teda u nás nefunguje, já už začínám mít problém vnutit výběr oblečení i malým dětem, natož o toto usilovat u chlapa.

Tepláky do školy? Záleží, ale zas takové drama to není

A když už jsme u těch dětí, tak trochu nechápu vlnu nevole, kterou matky na internetech projevují, když někteří chlapečci a chlapci chodí v teplákách do školy. Za prvé, některé tepláky jsou dražší než rifle, za druhé já celý den sedět v lavici, taky radši volím kalhoty na gumu. Ano, jistě, dají se koupit měkké, pohodlné „tepláky“ s džínovým designem, ale není to koneckonců tak trochu jedno?

Nejsem buran. Uznávám, že existují místa, kam tepláky nepatří. Zaměstnání (pokud nejste trenér ve fitku nebo tetička v jeslích), restaurace, kavárny, cukrárny, kina, divadla atd. atd. Ale jinak? Jinak je teplákový odpor zřejmě zbytečný. Beztak móda tepláků za pár let odezní, a kdyby náhodou ne? No tak v nich zestárneme. Jsou horší věci na světě.

Tak co, jak to máte vy? Chlap v HEZKÝCH teplákách ano, nebo ne?

Anketa

Vadí vám chlapi v teplákách?
Ano, tepláky jsou úbor cvičební.
30 %
Ne, přijde mi to moderní.
10 %
Je mi to úúúplně šumák.
60 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 40 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz